بافق ظرفیت های خوبی را در زمینه فعالیت های فرهنگی هنری دارد

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ مجتمع فرهنگی هنری وحشی بافقی با هزار متر زیربنا و با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال شامل فضاهای اداری، آموزشی، خدماتی، رفاهی، کارگاهی، سالن چندمنظوره، پلاتو، اتاق گریم، سالن ورودی و اتاق فرمان در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر، عصر پنجشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ ” با حضور” محمد مهدی اسماعیلی” وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح کرد.
محمد مهدی اسماعیلی گفت: عده ای در سدد تقابل بین هنر و فرهنگ هستند در حالی که چنین نیست.
وی تصریح کرد:در نظام حکمرانی فرهنگ و هنر مسئولیت داشته ام و مجلس هم کمک کند تا در برنامه هفتم فرهنگ و هنر با قدرت ادامه یابد.
وی افزود: تلاش می کنم بخشی از مشکلات را در همین سفر در خصوص کمبود بودجه حل نمایم.
احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در این آیین گفت: بیش از دو میلیارد تومان هزینه این مجتمع را سنگ آهن مرکزی بافق تقبل کرده است.
عابدی بیان کرد: این مجتمع از سال ۹۳ احداث شده که با فراز و نشیب ها به سرانجام رسید و سالن ها نیز به صورت چند منظوره به آخر رسید.
وی گفت: کارگاه آموزشی، فضای اقامتی، سالن از جمله کاربردهای دیگر این مجتمع است.
عابدی بیان کرد: بافق ظرفیت های خوبی را در زمینه فعالیت های فرهنگی هنری دارد که امیدوام با افتتاح و بهره برداری این مجموعه بستر و زیرساخت را فراهم شود، تا هنرمندان با فراغ بال فعالیت های خود را ادامه دهند.
” صباغیان” نماینده مردم مجلس شورای اسلامی با بیان کمبودهای مراکز و مجتمع فرهنکی در حوزه بافق،مهریز،ابرکوه و خاتم ئبرشمرد و گفت:
وی در ادامه تصریح کرد: حذف مرزبندی بین فرهنگ و هنر یکی از دغدغه های اینجانب در مجلس شورای اسلامی است.

حدیث عباسی|

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی