بلاتکلیفی زمین های وقفی و عدم بهره وری از آن

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ خبرنگاران افق کویر در این شماره از هفته نامه به سراغ همشهریان در بلوار انقلاب فرعی ۴۲ رفته تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار بگیرند و زبان گویای آن ها در بیان مسائل و مشکلاتشان باشند.
انقلاب ۴۲ نیازمند پاکبان است
ابتدا فاطمه پور اسماعیلی گفت: انقلاب ۴۲ ، پاکبان نیاز دارد. مدت زیادی است که در این کوچه فاضلاب شهری حفاری انجام داده است؛ اما آسفالت این کوچه را فراموش نموده. با کند و کاری فاضلاب شهری ماشین های که از این کوچه عبور می کنند در دست انداز می افتند.


وی در خصوص جوی آبی که در کوچه روانه بود گفت: این جوی آب حدود ۳۰ سال هست که در انقلاب ۴۲ است و برای چاه اشرفی است. بعضی افراد از محلات دیگر برای شست و شو به انقلاب ۴۲ می آیند. چندین بار برای پوشاندن این جوی آب آمدند؛ اما همسایه ها اجازه ندادند.
نرگس فتوحی ادامه داد: در ابتدای کوچه انقلاب ۴۲ یک زمین شخصی است که زباله ها را باد و طوفان به این زمین می آورد که باعث نارضایتی همسایه ها است؛ کاش این زمین را می‌ساختند یا حداقل یک دیواری دور این زمین احداث می کردند.
طاهره کارگران افزود: همسایه ها برای آسفالت کوچه چندین بار اقدام کردند؛ اما ارگان مربوطه هیچ اقدامی انجام نداد. چند قطعه زمین وقفی در این کوچه است که بلاتکلیف مانده است.
وی بیان کرد: از زمین های وقفی زیادی که وجود دارد یک مکان فرهنگی و مذهبی برای این محله آماده نمایند.
وی عنوان کرد: زمین های زراعی در کوچه زیاد بوده بنابراین رفت و آمد کشاورزها زیاد است. این کوچه نیار به سرعت گیر دارد؛ حتی با همسایه ها به فرمانداری رفته و مشکلات را بیان نمودیم؛ اما گفته شد در کوچه سرعت گیر نمی گذارند.
عباس برزگری گفت: مدت طولانی است که فاضلاب شهری پس از دوبار کندوکاری، کار خود را به اتمام رسانده است؛ اما این کوچه هنوز آسفالت نشده است.

حدیث عباسی _ حدیثه امیریان

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در