معاون سیاسی فرمانداری بافق خبر داد: بازداشت و زندان در انتظار مخلان امنیت مردم بافق در چهارشنبه سوری

آیین باستانی چهارشنبه سوری در بافق از ساعت ۱۸ تا ۲۲ امروز در مجتمع گردشگری کاراکال همراه با برنامه های شاد و مهیج برگزار می شود.

 

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ در آستانه فرارسیدن آخرین چهارشنبه سال و برگزاری آیین چهارشنبه سوری و به منظور استفاده بهینه از این آیین باستانی و رعایت حقوق شهروندان و آرامش خانواده های محترم، از سوی کمپ گردشگری کاراکال برنامه های فرهنگی و هنری از جمله مسابقات ورزشی و هنری، پخش سرود، آتش بازی و برنامه های مهیج در روز سه شنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ تدارک دیده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بافق در هشداری با توجه به احتمال بروز رفتارهای مخاطره آمیز در چهارشنبه آخر سال، گفت: هرگونه عمل یا رفتاری که موجب ترس و هراس مردم شود، جرم تلقی شده و با خاطیان امر برخورد قاطع می گردد.

سید محمد باقی زاده افزود: هرگونه اخلال در نظم عمومی در شب مذکور، با توجه به تعدی به حقوق شهروندان، برخورد قاطع شده و بازداشت شدگان وفق مقررات قانونی و تا پایان تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ در حبس خواهند بود.

باقی زاده خطاب به خانواده ها گفت: با توجه به حساسیت شرایط کنونی، اعمال و رفتار فرزندانشان را تحت نظارت داشته، تا خدای ناکرده شاهد اتفاقات ناگوار و گرفتاری آنان نباشند.

معاون سیاسی فرماندار بافق متذکر شد: حمل، نگهداری، خرید و فروش و توزیع مواد محترقه مجرمانه بوده و قانوان گذار برای آن پیش بینی مجازات حبس نموده است.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی مردم با نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین حضور پرشور در برنامه های مختلف شهرستان، گفت: از مردم عزیز و خانواده های گرامی تقاضا می شود تا ضمن حضور در کمپ های گردشگری یادشده و شرکت دربرنامه های فرهنگی و مهیج، شبی خاطره انگیز همراه با شهری آرام و بدون اتفاقات ناگوار را سپری کنیم.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در