صدای افق

از آقای نوق که اهتمام خاصی در حل مشکلات مراجعین به راهنمایی و رانندگی دارند، تشکر ویژه دارم.
زارع پور
…………………………………………………
درود و خدا قوت قسمتی از جاده فهرج به یزد (از مسجد تا فرعی ورود به خویدک) نیاز به مرمت دارد خواهش می کنم به اطلاع مسئولین امر برسانید.
۹۱۳-۴۸۳۶
…………………………………………………
با عرض سلام واحترم وخسته نباشید خدمت رئیس محترم صدا سیمای مرکز یزد وفرماندار محترم ما جوانهای بافقی در خواست دریافت شبکه های HD سیما داریم چون قبلا دریافت می شد خیلی کم الان قطع شده می گویند که بافق HD ندارد مگر می شود بعد از دوسال لطفا به در خواست ما رسید گی شود چون همه شهرستان های یزد دریافت می شود غیر از بافق باتشکر از زحمات شما ولطف شما.
۹۹۱- ۳۵۶۹
…………………………………………………
سلام، کوچه مسجد حاجی حسین یک کوچه اصلی و پر تردد بافق محسوب می شود چرا شورای شهر نسبت به عریض کردن این کوچه اقدام نمی کند؟
۹۱۳-۳۲۶۶
…………………………………………………
بدینوسیله از زحمات وتلاش رئیس خدمات شهری شهرداری جناب مهندس قاسمی وهمکاران زحمتکش نسبت به شن ریزی انقلاب ۴ سپاسگزاری می کنیم .
۹۱۳-۸۳۶۳
…………………………………………………
سلام خسته نباشید خواستم بگویم چرا خیابان اینقدر نور لامپها کم هست مخصوصا خیابان مهدیه لطفا رسیدگی شود ..و موضوع دوم آسفالت خیابانها را چه کسی عهده دار هست بخدا ماشینها داغون شده از بس چاله وجود دارد.
۹۱۶-۱۱۸۲
…………………………………………………
باسلام وخسته نباشید خدمت شهردار محترم میخواستم بگویم که یک فکری به حال روشنایی وسط بلوار وحشی بافقی و بلوار امام که از خیابانهای اصلی بافق است انجام بدهند هرشب یک قسمتی خاموش است باتشکر
۹۱۳-۰۳۰۵
…………………………………………………
با سلام، ای کاش شهردار بافق هم به فکر پرداخت حقوق به موقع پرسنل خدمات شهری بود.
۹۱۳-۸۳۱۶
…………………………………………………
باسلام وخداقوت. جناب فرماندار .چرا بعضی از نانوایان بافق از ارایه چندچانه ی خمیربه شهروندان خودداری می‌کنند.می گویند ممنوع است. لطفا توضیح دهید ممنون ودرود.
۹۱۳-۸۳۶۳
…………………………………………………
سرویس دهی نامنظم برای معلمین مشکل درست کرده است اگر برای دانش آموزان بافق دلسوز هستید پیگیری کنید سرویس ۶:۱۵ دقیقه صبح از یزد مدام لغو نشود
۰۹۱۶-۲۴۱۵
…………………………………………………
سلام و خسته نباشید اتوبوس بافق شرکت مسافربری عامری سرویس صبح منظم نیست و اتوبوس ها را بجای سرویس دهی به مردم به مشهد و جاه های دیگر میفرستند.نظارتی هم روی کارشان نیست صبح که مردم می خواهند از یزد به بافق بروند مدام سرویس ساعت ۶و۱۵ دقیقه صبح را لغو و مردم را با مشکل روبرو می کند هر وقت دلشان می خواهد سرویس می دهند و هر وقت جای دیگر بصرفه بود اتوبوس می فرستد به سرویس های دیگر و به تعهد خود عمل نمیک ند نظارت هم وجود ندارد خواهشمندیم پیگیری کنید.
۹۹۲-۰۸۲۶

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در