همچنان نیازمند کمک معادن هستیم

سید مهدی هاشمی باجگانی» رییس دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه جلسه شورای سلامت بافق مطرح کرد:
همچنان نیازمند کمک معادن هستیم

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ روز چهارشنبه، دهم اسفندماه ۱۴۰۱«سید مهدی هاشمی باجگانی» رییس دانشگاه علوم پزشکی در حاشیه جلسه شورای سلامت بافق گفت: بیمارستان ۹۶ تختخوابی این شهرستان حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و طرح با افت و خیز های متعدد مواجه بوده است و با توجه به تعهداتی که نهادهای مختلف داشته اند در حال حاضر یک عزم جدی در دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، استانداری و وزارت بهداشت وجود دارد که سال آینده انشاا… به اتمام برسد.

تزریق اعتبارات به بیمارستان ۹۶ تختخوابی
وی افزود: مقرر شد مبلغ هفت میلیارد تومان و مقداری هم در سال ۱۴۰۲ به صورت تدریجی به طرح تزریق شود تا به مراحل پایانی برسد.
وی در ادامه بیان کرد: سایر سازمان ها و نهادها از جمله فرمانداری، شرکت سنگ آهن ، صنایع و معادنی که در استان فعال هستند کمک کنند تا این طرح به مراحل پایانی برسد که بتوان این بیمارستان با تجهیزات مطلوب به مردم شهرستان بافق ارائه داد.

بافق از نظر جمعیتی، استاندارد‌های لازم برای داشتن دستگاه ام آر آی ندارد
هاشمی گفت: بافق از نظر جمعیتی، استاندارد‌های لازم برای داشتن دستگاه ام آی آر را ندارد، ولی با توجه به دوری از مرکز استان و مطالبه مردم، قرار شد اقدامات لازم برای تهیه دستگاه انجام شود و همچنین زیرساخت‌های آن باید با کمک نهاد‌های استانی و شهرستانی و خیرین فراهم شود.
تخصیص اعتبارات به بخش های مختلف سلامت
وی در ادامه به اعتبارات تخصیص یافته به بخش های مختلف اشاره کرد: برای خانه بهداشت بشکان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات حوزه معاونت بهداشت تا پایان سال و برای آزمایشگاه مرکزی شماره یک مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان در ابتدای سال ۱۴۰۲ تخصیص می‌یابد.
سید مهدی هاشمی تصریح کرد: برای تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره یک مبلغ ۴ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که در ابتدای سال ۱۴۰۲ تخصیص می‌یابد.
مبالغ کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان سال واریز می شود
وی در ادامه اضافه کرد: برای پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی شهید حبیبیان مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان و برای تجهیز پایگاه اورژانس جاده‌ای سیریز مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان، تخصیص می‌یابد و انشاا… مبالغ کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان تا پایان سال واریز می شود.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در