انجام معاینات پیش از اعزام حجاج یزدی در درمانگاه هلال احمر

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از ایسنا؛ مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد از معاینات پزشکی حجاج در درمانگاه جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

دکتر «محسن حرازی زاده» در این باره اظهار کرد: امسال در مجموع سه هزار و ۷۵ نفر جهت حج تمتع اعزام می‌شوند که تا روز گذشته بیش از دو هزار و ۱۰۰ نفر در درمانگاه هلال احمر با حضور بیش از ۱۱ پزشک ویزیت شدند.

وی گفت: معاینات ویژه در مرکز استان و شهرستان‌ها با استفاده از پزشکان مجرب و با سابقه حج انجام می‌شود و در ادامه معاینات، واکسیناسیون حجاج نیز قبل از عزیمت آنها با همکاری پزشکان متخصص و معاونت درمان و در محل درمانگاه هلال احمراستان صورت می‌گیرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: هدف از انجام معاینات پزشکی سنجش توانایی جسمی، روحی و روانی حجاج است که می‌بایست این امر به خوبی انجام پذیرد تا دچار مشکلات بعدی نشویم.

وی عنوان کرد : حجاج علاوه بر معاینه پزشکی، باید در مورد بیماری‌های احتمالی خود به پزشک معالج گزارشی را ارائه داده و نوار قلبی را نیز برای اطلاع از سلامتی خود به مراکز معاینه ارائه کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی هلال احمر یزد، حرازی زاده در پایان افزود: حجاج می‌توانند هر روزه از ساعت ۷ الی ۱۹ در درمانگاه هلال احمر واقع در خیابان کاشانی برای معاینات پزشکی حضور پیدا کنند و حجاج در شهرستان‌ها نیز می‌توانند در این رابطه به شعب هلال احمر مراجعه کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در