مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زنند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد:
مردم با حضور در راهپیمایی روز قدس، نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد زنند

به  گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از  ایرنا– رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: مردم مومن و انقلابی با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، بار دیگر نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را در استان فریاد زنند.

 حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل، روز چهارشنبه در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: این راهپیمایی در سال‌جاری به دلیل تحولات منطقه در جهان اسلام و فلسطین از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار است.

وی با قدردانی از همکاری و احساس تکلیف مردم و مسئولان نسبت به مسایل مختلف و قضیه فلسطین و قدس شریف ادامه داد: راهپیمایی‌ روز جهانی قدس در سال‌جاری پرشورتر از همیشه از مساجد و حسینیه‌ها در شهرها و روستاها آغاز و به محل‌های برگزاری نمازجمعه ختم می‌شود.

این مسئول بیان کرد: اعلام روز جهانی قدس توسط امام‌(ره) پشتوانه عقلی، شرعی، عرفی و امنیتی دارد و ایشان با این نامگذاری توجه مسلمانان را به فلسطین و اشغالگری صهیونیست‌ها جلب کردند و امروز شاهد حضور مسلمانان در مراسم راهپیمایی روز قدس در کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه جهان هستیم.

متوسل بیان کرد: راهپیمایی روز قدس امسال با شعار «فلسطین محور وحدت جهان اسلام، قدس در آستانه آزادی» برگزار می‌شود و قطعا نقش امت اسلام و همبستگی آنها و برگزاری راهپیمایی نقش اصلی در شکست توطئه‌های استکبار و غاصبان صهیونیستی دارد .

وی گفت: طبق برنامه، راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در حالی در بیست و سومین روز از ماه رمضان مصادف با ۲۵ فروردین‌ماه جاری در شهرها و روستاها برگزار می‌شود که روند تحولات سرزمین‌های اشغالی نویدبخش آزادسازی قدس شریف و فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

در این جلسه تعدادی از مسئولان اجرایی و فرهنگی نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی مختلف بر ضرورت فعالیت در فضای مجازی و رسانه‌های گروهی در راستای جهاد تبیین برای بزرگداشت روز جهانی قدس در یزد و مناطق مختلف استان تاکید کردند.

به ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس و اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از اسرائیل غاصب نامگذاری شده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در