از شورای اسلامی شهر بافق استعفا ندادم

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از  پایگاه خبری افق بافق؛ با توجه به انتشار خبر استعفای ” محمد علی آخوندی” عضو شورای اسلامی شهر بافق، خبرنگار افق بافق صحت و سقم این موضوع را از وی سوال کرد.

«آخوندی»در پاسخ به این سوال که ” آیا خبر استعفای شما صحت دارد ؟” گفت: خیر؛  من از شورای شهر استعفا ندادم.

وی افزود:  با توجه به اختلاف مرزی که بین دو شهر بافق و بهاباد در منطقه «چاه گز »وجود دارد و هنوز این اختلاف توسط کارشناس بی طرف نتیجه اش ابلاغ و اعلام نشده است و همچنین استاندار ۲۸میلیارد تومان از دو درصد چاه گز را به بهاباد اختصاص داده بود تصمیم گرفتم  تا اعلام نتیجه این اقدام استاندار توسط مقام بی طرف در وزارت کشور، در جلسات شورا شرکت نکنم .

وی بیان کرد: در جلسه ای که با اعضای شورا توسط استاندار تشکیل شد؛ مقرر گردید تا بعد از اعلام نظر کارشناس بی طرف  تصمیم گیری  در این مورد انجام شود.

وی تصریح کرد: خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران خواستار همکاری من با شورای شهر و همچنین رسیدگی به موضوع تقسیمات مرزی بودند.

وی عنوان داشت: از استاندار خواسته شده است که هر چه سریع تر از هیئت بی طرف دعوت به عمل آید و با حضور مسئولین هر دو شهرستان گزارش ارائه گردد و استاندار هم به عنوان فصل الخطاب در رابطه با مرز بین دو شهرستان تصمیم گیری نماید.

آخوندی در ادامه تاکید کرد: من استعفا نداده و همکاریم را با شورا در سال جدید ادامه دادم و انشاا… که استاندار هر چه زودتر جلسه را تشکیل داده و مسئله حل بشود.

در ادامه خواستار پاسخ “علی  اصغر رنجبر ”  رییس  شورای اسلامی شهر بافق بودیم که وی عنوان نمود «در جلسه هستم » و در نهایت در پاسخی نداد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی