واریز ٨٠٠ میلیون تومان فطریه به حساب مددجویان کمیته امداد یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از ایسنا، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد یزد گفت: طبق آمار اولیه شمارش مبالغ فطریه و کفارات، بیش از ٨٠٠ میلیون تومان فطریه و کفاره در روز عید سعید فطر جمع‌آوری و به حساب مددجویان کمیته امداد استان یزد واریز شد.

«علی اکبر سلمانی» با اشاره به فعالیت ۵۰۰ پایگاه فطریه در روز عید فطر در سطح استان، گفت: در حال حاضر طبق آمار اولیه شمارش مبالغ فطریه و کفاره، بیش از ٨٠٠ میلیون تومان فطریه در روز عید سعید فطر جمع‌آوری و به حساب مددجویان کمیته امداد استان یزد واریز شد.

وی با اشاره به این که واریز آنی وجوه فطریه در روز عید فطر به حساب مددجویان مورد تاکید مراجع عظام و کمیته امداد است، گفت: وجوه فطریه مردم شریف استان یزد تا قبل از غروب روز عید فطر به حساب سالمندان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد یزد واریز شد.

سلمانی خاطرنشان کرد: ۲۵ هزار خانواده نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با سفره خالی و با دستان خالی چشم به راه اکرام نیکوکاران یزدی هستند و کسانی که تاکنون موفق به پرداخت فطریه و کفارات خود نشده‌اند، می‌توانند به صورت غیرحضوری با شماره‌گیری کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۵# یا به صورت حضوری با مراجعه به پایگاه‌های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان در این باره اقدام کنند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در