وزیر نفت در جمع خبرنگاران: هیچ‌گونه برنامه افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست

وزیر نفت با تاکید بر اینکه کارت‌های سوخت جایگاه‌ها جمع‌آوری نشده مطرح کرد: تعداد کارت‌های سوخت جایگاه‌ها کم شده است. کارت‌های سوخت جایگاه‌ها به این‌منظور است که اگر کسی کارت خود را گم کرده از کارت سوخت جایگاه که حالت اضطراری دارد، استفاده شود.

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل از خبرنگار ایلنا، جواد اوجی وزیر نفت در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: هیچ‌گونه برنامه افزایش قیمت بنزین در دستور کار وزارت نفت و دولت نیست، مردم به شایعات توجهی نکنند.

وی در رابطه با استفاده از کارت سوخت هوشمند تصریح کرد: در بودجه سال ۱۴۰۲، مجلس وزارت نفت را مکلف کرده که خودروها از طریق کارت سوخت خود، سوختگیری کنند.

وزیر نفت خاطرنشان کرد: ۲۹ میلیون خودرو هستند که در شبکه حمل و نقل دارای کارت سوخت هستند و تهیه و تنظیم کارت سوخت طی یک ماه انجام‌ می‌گیرد. مردم زمانی که به جایگاه سوخت مراجعه می‌کنند از کارت سوخت شخصی استفاده کنند‌.

وی با تاکید بر اینکه کارت‌های سوخت جایگاه‌ها جمع‌آوری نشده مطرح کرد: تعداد کارت‌های سوخت جایگاه‌ها کم شده است. کارت‌های سوخت جایگاه‌ها به این‌منظور است که اگر کسی کارت خود را گم کرده از کارت سوخت جایگاه که حالت اضطراری دارد، استفاده شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در