بدون مربی موفق به‌کسب مقام کشوری شدیم

به گزارش هفته نامه افق کویر، خبرنگار ما به سراغ یکی از جوانان فعال ورزشکار رفته و با وی گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید.

افق کویر: لطفاً خودتان را برای خوانندگان معرفی‌کنید؟
ابوالفضل میرابی هستم، ۲۰ ساله، دانشجو رشته حقوق ، ورزشکار رشته مچ اندازی.
افق کویرچگونه به رشته مچ اندازی گرایش پیدا کردید؟
در سن ۸ سالگی با رشته تکواندو آشنا و مدتی در این رشته فعالیت کردم و موفق به کسب مدال نقره استانی شدم. در سن ۱۱ سالگی وسایل بدنسازی خانگی را خریداری کردم و داخل خانه به تمرین هایم ادامه دادم. بعد از گذشت حدود ۲ سال به باشگاه بدنسازی رفته و به پیشنهاد مربی باشگاه برای مسابقات قویترین مردان و لیفت کشی شروع به تمرین کردم تا اینکه در سن ۱۶ سالگی به این نتیجه رسیدم که داخل رشته مچ اندازی استعداد دارم.
افق کویرعناوینی که تاکنون کسب کردید؟
مسابقات استانی مقام دوم، ۲ مقام کشوری و۶ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۱مدال برنز استانی؛ علاوه بر هم سن سال های خودم می توانستم با افرادی که سن بیشتری از من دارند هم رقابت کنم.
افق کویرچه اهدافی برای آینده دارید؟
در حال حاضر با بعضی از دوستان علاقه مند به رشته مچ اندازی تمرین می کنم تا برای مسابقات کشوری و استانی آماده شوند، باعث افتخارم هست که در مسابقاتی که در دوره قبل در استان برگزار شد شهرستان بافق توانست رتبه اول را کسب کند.
افق کویرچه انتظاری از مسئولین شهرستان دارید؟
با توجه به استعداد های ورزشی داخل شهرستان، همینطور که ملاحظه می کنید بدون مربی و فقط با کسب تجربه داخل مسابقات و پشتکار ورزشکار ها موفق به کسب مقام کشوری شدیم؛ بی شک با حمایت مسئولین، ورزشکارها در کشور به راحتی می توانند بدرخشند. فرصت را مغتنم شمرده از باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن مرکزی درخواست دارم تا یک مربی به همراه وسایل مورد نیاز برای این رشته را فراهم کنند تا من و تمام ورزشکار‌های این رشته با تلاش و تمرین بتوانیم برای شهرمان افتخارآفرینی کنیم.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در