زنده نگه داشتن یاد و خاطره عزیزان با هزینه در ورزش

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ هفتمین دوره جام رمضان با حضور ۱۴ تیم از سطح شهرستان بافق در چهارگروه سه و چهار تیمه برگزار شد .که در هر گروه دو تیم موفق شدند به جمع هشت تیم برتر در مرحله حذفی برسند.
دبیرهیئت بیان کرد:”تیم های شهداب”، ” پارس پویا صنعت” ،”ستاره سازان” و” برکوئیه” به جمع چهار تیم، صعود کردند و بعد از
پشت سر گذاشتن بازی های حساس و نفسگیر تیم “شهداب” مقام اول، “پارس پویا صنعت “مقام دوم و” برکوئیه” مقام سوم را از آن خود کردند.
وی ادامه داد: هیئت والیبال شرایط برگزاری مسابقات بیشتری در طول سال دارد؛ با توجه به بودجه کم مجبور به محدود شدن این مسابقات به جام رمضان می باشد.

وی پیشنهاد کرد: خانواده شهدا، متوفا و خیرین شهرستان هزینه هایی که می خواهند برای زنده نگه داشتن یاد شخص مورد نظرشان داشته باشند صرف رشته های ورزشی کنند و به یاد عزیزان خود دوره‌های ورزشی برگزار کرده و با این کار هم یاد و خاطره مرحوم زنده نگه داشته می شود و هم جوانان شهر در عرصه ورزش مشغول بوده و استعداد های بیشتری شکوفا می شود.
فرید حاجی حسنی در پایان اظهار کرد: جوانان از مسابقات جام رمضان استقبال پرشوری داشتند؛ از مسئولین درخواست داریم تا حداقل به صورت فصلی شرایطی را فراهم کنند تا این مسابقات در شهرستان برگزار شود و با این کار وقت آزاد جوانان به جای پاتوق‌ها در ورزشگاه ها صرف شود.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در