درخشش تنیسور خوش آتیه سنگ آهن

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛ خبرنگار ما به سراغ دبیر هئیت تنیس رفته و با وی گفتگویی انجام داده است که در ادامه می خوانید.
“میرتاجدینی” گفت: هیئت تنیس ۴ سال است که تشکیل شده است. با ۳ زمین که در مجموعه آهنشهراست و تمرینات به صورت مداوم دو روز در هفته برای بانوان و سه روز در هفته برای آقایان برگزار می شود. بیشتر تمرینات در سطح پایه است که با حضور مربی درجه یک “فردین غیبی” از استان کرمان در هر ماه تمرین داده می شود.
در ادامه”فردین غیبی” مربی تیم بیان کرد: یک سال است که بچه ها در سطح حرفه ای تمرین می کنند و آنها را برای مسابقات مختلف آماده می کنیم. تمرینات ماتکنیکی، تاکتیکی، مسابقه ای و آمادگی جسمانی تخصصی تنیس است.
وی تصریح کرد: مسابقات تنیس قهرمانی کشور در رده زیر ده سال به میزبانی تهران برگزار شد که محمدصدرا ملا مهدی زاده تنیسور خوش آتیه باشگاه سنگ آهن توانست در دو دست بصورت ۴-۲ و ۲-۴ حریف خود را شکست دهد و در دور بعد مقابل رنکینگ دو کشوری نتیجه را واگذار کرد و در جمع ۱۶ نفر برتر قرار گرفت.
“محمد صدرا ملا مهدی زاده گفت: ۱۰ساله هستم و حدود دو سال است که تنیس بازی می کنم. پسرخاله ام تنیس بازی می کرد و یک روز به همراه او به تماشا آمدم و به این رشته علاقمند شدم؛ تا وقتی در توانم هست ادامه می دهم و دوست دارم جزو قهرمان های تیم ملی ایران باشم.

افسانه رنجبر

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”