فرماندار بافق؛ ايجاد اشتغال برای ۲۰۱۵ نفر در بافق از ابتدای سال ۹۶ تاکنون

فرماندار بافق گفت: از ابتدای سال ٩٦ تا كنون ٢٠١٥ نفر به عنوان بيمه شده اصلی در بافق به خانواده تامين اجتماعی پيوسته و به عبارتی دارای شغل شده اند.
باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد زاده رحمانی در کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان بافق که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: از ابتدای سال ٩٦ تا كنون ٢٠١٥ نفر به عنوان بيمه شده اصلی در بافق به خانواده تامين اجتماعی پيوسته و به عبارتی دارای شغل شده اند.
زاده رحمانی افزود: در جلسه اخیر کارگروه تخصصی اشتغال شهرستان، آمار مستندی از زبان رییس شعبه تامین اجتماعی بافق اعلام شد که هم امیدوار کننده است و هم بیانگر خروجی مثبت فعالیت مسئولان و مدیران بخش های دولتی، تعاونی و خصوصی شهرستان در جهت ایجاد اشتغال می باشد.
برخی از آمار ارائه شده در این نشست به شرح ذیل می باشد:
– از ابتدایی سال ٩٦ تا كنون ٢٠١٥ نفر به عنوان بيمه شده اصلی در بافق به خانواده تامين اجتماعی پيوسته و به عبارتی دارای شغل شده اند.
از ابتدای سال جاری تا كنون ١٩٢ كارگاه در بافق دارای كد تامين اجتماعی شده اند كه ١٠٠ تا از اين كارگاه ها، پيمانكاران معادن و شهرداری بوده ولی نكته مهم اينكه ٩٢ تا از اين تعداد، كارگاه ها و واحدهای توليدی و خدماتی متنوع بوده اند.
١٤١٥٠ نفر كارگر، تكنيسين، كارشناس و مهندس در كارگاه ها و كارخانجات شهرستان مشغول هستند و ١٠٠٠ نفر هم داراي مشاغل خاص ،بيمه خويش فرما، هستند ولي با اين وجود، آمار بيمه بيكاری ما فقط ٣٥ نفر است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

روش های فرزندپروری

موقع عصبانیت بهترین کاری که باید کرد چیست؟