پیام تسلیت استاندار یزد، نمایندگان مردم تفت و میبد و زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی به مجید شاهی

استاندار یزد، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و نیز نماینده زرتشتیان ایران در مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه درگذشت خواهر شهید محمد جواد تفکری را در کربلای معلا، را تسلیت گفتند.

محمود زمانی قمی، استاندار یزد در پیامی درگذشت خواهر شهید حاجی حیات تفکری را به مجید شاهی از بسیجیان دوران دفاع مقدس و فعال فرهنگی و رسانه ایی استان یزد تسلیت گفت. در این پیام آمده است: برادر گرامی جناب آقای مجید شاهی

«درگذشت والده  بزرگوار و مکرمتان موجب تالم و تاثر گردید. اینجانب ضمن عرض تسلیت به جنابعالی و خانواده محترم از درگاره حضرت احدیت برای شما و سایر بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر و جمیل و برای آن مرحومه رحمت و مغفرت الهی و حشر با حضرت فاطمه زهرا (س) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم. / محمود زمانی قمی/ استاندار یزد/ پنجم اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ »

 همچنین در پیام هایی جداگانه « کمال دهقانی فیروزآبادی» نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی پیام تسلیتی ارسال کرده است:

«فرهنگی عزیز جناب آقای مجید شاهی،
خبر درگذشت مادر جنابعالی در کربلای معلی موجب تأثر شد. اینجانب ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و دیگر بستگان ، علو درجات و غفران الهی را برای والده مرحومه و صبری جمیل برای بازماندگان از خداوند متعال مسئلت دارم .
خداوند روح مادر گرامیتان را با حضرت زهرا سلام الله علیها محشور فرماید.
اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم و الاَموَاتِ
کمال دهقانی فیروزآبادی
نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی»
  از سوی دیگر دکتر « اسفندیار اختیاری» نماینده زرتشتیان ایران درمجلس شورای اسلامی هم غم درگذشت این خواهر شهید را تسلیت گفت:
« به روان پاک درگذشتگان نیک درود باد.
به شما و خانواده گرامیتان تسلیت و آرامش باد می گویم.
بهشت برین جایگاه مادر شما است.
دکتر اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان ایران درمجلس شورای اسلامی»

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

نماز عید فطر چگونه اقامه می‌شود؟

در آستانه عید سعید فطر هستیم. به گزارش افکارنیوز،