دختری بیست ساله در روستای مبارکه بافق به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسید

به گزارش هفته نامه افق کویر چهارشنبه هفته گذشته  ، ۱۲ اردیبهشت‌ سال جاری، مصادف با نیمه شعبان،  پدر « نجمه طالعی»   به کلانتری مراجعه و خبر فرار وی را از خانه ، اطلاع می دهد. پلیس پس از تشکیل پرونده شگردهای پلیسی را در دستور کار خود قرار می دهد و از طریق پیامک پی برخی مسایل می برد.

یک منبع  آگاه که نخواست نامش فاش شود گفت: پلیس جنایی پیگیری این موضوع شد و در آخر جسد این دختر را در حوالی خانه باغ پدری دختر کشف کرد.  در همین باره دکتر محمد رضا آیت اللهی، رئیس پزشکی قانونی بافق گفت:

بر اساس اطلاع پلیس آگاهی دیروز مورخ ۹۷/۲/۱۶ ساعت پنج و چهل و پنج دقیقه در محل وقوع جرم حضور یافتم. وی افرود: با تلاش عوامل انتظامی جسد از گودال بیرون آورده شد. وی افزود بررسی های من نشان می دهد که از زمان فوت ، ۷۲ ساعت گذشته است؛ ولی جسد سالم تر از گذشت این زمان ناست . رئیس پزشک قانونی بافق ادامه داد: کالبد دختر دارای پوشش شلوار مشکی و پیراهن زنانه بود که با چادر مشکی روی آن را پوشانده و در چادر خانگی قرار داشت. چهره از سمت راست بر دیوار قرار داشت و آن گاه خاک بر جسم بی جان این دختر ریخته شده بود.وی مقدار خاک پوششی را زیاد ندانست  و این را هم گفت؛ شاید علت سالم ماندن جسد در صورت صحت گفتار قاتل بنا بر مدت زمان ذکر شده عدم تابش نور خورشید و هوای نسبتا خنک داخل ساختمان نیمه ساز پدر مقتول است. دکتر آیت اللهی  گفت: کالبد این مقتوله برای بررسی های آسیب شناسی و سم شناسی به پزشکی قانونی مرکز استان منتقل شد.

هنوز از انگیزه قتل مشخص نیست ولی اختلافات خانوادگی می تواند علت این قتل باشد. پلیس پدر و نامادری این دختر و برخی از اعضای نزدیک به این خانواده را جهت تحقیقات پلیسی احضار کرده است. گفته می شود مظنون اصلی این پرونده، نامادری دختر است .

مقتول نجمه طالعی با سن ۲۰ سال که تا سال دوم راهنمایی ادامه تحصیل داده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی