به زودی: حضور متخصصین طب کار دربافق

به گزارش هفته نامه افق کویر دکتر دانشی، رییس جدید بیمارستان بافق در گفتگویی اختصاصی باخبرنگار افق کویر پیرامون برنامه های خود برای اداره بیمارستان ولیعصر(عج) بافق گفت: عمده ترین کار پیش رو بیمارستان ۹۶ تخت خوابی می باشد که در حال ساخت است، باید با پیگیری ان شاا… سرعت بیشتری بگیرد و به اتمام برسد.
وی افزود: یکی دیگر از مشکلات آمبولانس بافق -یزد بوده که خوشبختانه حل شده است و یک آمبولانس هیوندا در بیمارستان مستقر گردیده همچنین کلنگ اورژانس بین جاده ای بافق سیریز زده شده است.
وی پیگیری منزل مسکونی متخصصین، راه اندازی رادیولوژی دیجیتال و پیگیری متخصص رادیولوژی، وصول طلب بیمارستان از بیمه ها، راه اندازی طب کار در بیمارستان و بررسی مشکلات پرسنل که کمبود پرستار و دیگر نیروها را هم شامل می شود را از دیگر برنامه های خود برای آینده بیان کرد.
دانشی درخصوص فاصله کم پایگاه بافق سیریز به شهرستان بافق گفت: برای پایگاهها بحث امنیت را داریم و در آینده قرار است در آنجا مجتمع رفاهی ساخته شود از این رو آنجا بهترین مکان شناخته شده است
وی پیرامون راه اندازی طب کار در بیمارستان ولیعصر(عج) تصریح کرد: طب کار معاینات اولیه و دوره ای شاغلین شهرستان در معادن و کارگاهها را انجام می دهد که با حضور متخصصین طب کار در آینده صورت خواهد گرفت.

الهام نصیرزاده

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در