ناگفته هایی دیگر از قتل دختر بیست ساله

  • در حالی که روستای مبارکه بافق در حال تشییع جنازه  نجمه طالعی دختر بیست ساله  است، سایت رکنا ابعاد تازه ایی از این پرونده را فاش کرد.گرچه افق کویر این مطالب را تایید نمی کند اما به نقل از این پایگاه خبری مبادرت می ورزد. دسترسی به این اطلاعات برای خبرنگاران  محلی و رسانه های بافق بسیار دشوار است اما این پایگاه خبری موضوعات جالبی  را فاش می کند که به نوع خود و در این شرایط تازگی دارد.

    حوادث رکنا: پرونده قتل دختر ۲۰ ساله بافقی توسط نامادری اش خارج از نوبت رسیدگی می شود. پدر این دختر هم بخاطر اطلاع از قتل نجمه و پنهان کاری اش در بازداشت است.

    به گزارش گروه جنایی رکنا، روز دوازدهم اردیبهشت ماه امسال خبر دختر ۲۰ ساله ای به نام نجمه در روستای مبارکه بافق گم شد. جستجوهای پلیسی برای یافتن نشانی از این دختر ادامه داشت تا اینکه نامادری او پرده از راز وحشتناکی برداشت.
    خواهر نجمه در گفتگو با خبرنگار جنایی رکنا در خصوص این پرونده بیان کرد: من و خواهرم در حالی که نجمه ۵ سال بیشتر نداشت مادرمان را از دست دادیم و پدرمان در سال ۸۲ با نامادری مان ازدواج کرد.
    وی در ادامه صحبت های خود به اینکه نجمه هیچ وقت در زندگی با پدر و نامادری اش آرامش نداشت گفت:من ازدواج کرده بودم اما دورادور متوجه منزوی شدن خواهرم بودم نامادری ام  با نجمه بدرفتاری می کرد  و پدرم نیز هیچ واکنشی نسبت به این کارهای همسرش نشان نمی داد.
    خواهر نجمه گفت: چند روز پیش از فاش شدن ماجرای قتل Murder خواهرم به شکل مرموزی ناپدید شدو پس از چند روز پیامکی  برای من آمد که مضمون آن تهدیدآمیز بوده است.
    وی ادامه داد: ماجرا را با پلیس Police در میان گذاشتم و پلیس با پیگیری های خود به نامادری ام رسید و او را دستگیر کرد. در بازجویی های انجام شده نامادری به قتل نجمه با قرص اعتراف کرد انگار نامادری مان با زن آشنای دیگری کارهایی انجام می دادند که نجمه متوجه شده بود و از ترسشان او را کشته اندو بعد جسد نجمه را در زیر خاک های ساختمان نیمه کاره ای در نزدیکی خانه شان دفن کرده بودند که پیدا شد.
    خواهر نجمه در ادامه گفت: پدرم در جریان قتل خواهرم بود اما با این حال این جنایت Crime را مخفی کرد. او نیز توسط پلیس دستگیر شد.
    وی بیان کرد:همه هم روستایی هایمان می دانند نجمه دختری آرام و خانه نشین بود و همه غصه خورده اند دلمان کباب شده است و همه داغداریم از دادستان شنیده ایم  تحقیقات قضائی برای فاش شدن علت قتل ادامه دارد.

    تباری، دادستان عمومی شهرستان بافق نیز ضمن دعوت مردم روستای مبارکه و شهر بافق به حفظ آرامش گفت: به پرونده قتل Murder نجمه طالعی در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی می شود.

    دادستان عمومی شهرستان بافق اظهار کرد: از ساعات اولیه کشف جسد در روز گذشته قضات دادسرا، فرمانده انتظامی شهرستان و ماموران ناجا، مجدانه پیگیر ماجرا و کشف حقیقت هستند.
    وی افزود: بازجویی به محض کشف جرم Crime تا آخر وقت امروز ادامه داشته و متهمین به زندان Prison معرفی می شوند.
    اعتباری تصریح کرد: در اسرع وقت نسبت به قرار تامین مناسب اقدام می شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در