خبرنگاران بازوان فعال پلیس هستند

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در تعامل با مدیر مسئول و دست اندرکاران نشریه افق کویر بافق، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بسیار خوب نشریه با پلیس گفت: رسانه ها در جای جای ایران شناخته شده اند و خبرنگاران رسالت مهمی دارند و می توان از خبرنگاران به عنوان بازوان فعال پلیس یاد کرد؛ چرا که آنها پل ارتباطی پلیس و مردم هستند و انعکاس مطالبات شهروندان به مسئولان و همسوسازی مردم با مسئولان مهمترین رسالت رسانه ها در جوامع امروزی به شمار می رود.

سرهنگ کمالی افزود: تعامل نیروی انتظامی و رسانه ها یکی از عوامل بسیار مهم در کاهش آسیب ها و جرایم مختلف است که همواره زمینه ساز ایجاد امنیت پایدر در جامعه خواهد شد.

وی ضمن بیان برخی از آسیبهای اجتماعی در سطح شهر، تصریح کرد: جامعه در صورتی رشد و تعالی پیدا می کند که همکاری متقابل بین مردم و اصحاب رسانه وجود داشته باشد؛ چرا که پلیس با تمام پتانسیل کاری و با تمام ظرفیت پلیسی به برقراری نظم و امنیت و برخورد با آسیبهای اجتماعی می پردازد.

“محمدحسین تشکری” مدیر مسئول و صاحب امتیاز نشریه افق کویر بافق نیز ضمن تقدیر از همکاری پلیس در ارسال اخبار پلیسی، بیان داشت: جامعه در حال گذار است و فضای مجازی در حال پیشرفت و ما باید سعی کنیم نظام تعلیم و تربیت ما مبتنی بر نظام اسلامی باشد.

وی گفت: وظیفه ما رسانه ها این است که مضرات و تهدیدات آسیبهای اجتماعی موجود در جامعه و شهر را اطلاع رسانی کنیم و سطح آگاهی شهروندان را ارتقاء دهیم.

گفتنی است، در پایان به رسم یادبود هدایایی به خبرنگاران اهداء شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام