زنان روستای مبارکه خواستارتسریع در پرونده قتل نجمه طالعی شدند

به گزارش هفته نامه افق کویر، صبح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه رأس ساعت ۹صبح جمعی از زنان روستای مبارکه بافق در خیابان عدالت روبروی دادگستری شهرستان بافق دست به تجمع زدند. خواستار شفاف سازی پرونده قتل اخیر در این روستا شدند. آنها همچنین از دستگاه قضایی خواستند تا در روند صدور احکام قاتل یا قاتلان این پرونده تسریع نماید.
زهرا طالعی خواهر مقتوله در گفتگو با افق کویر گفت: از هرشخصی سوال می کنیم جواب می شنویم که ما پیگیر هستیم ما هرچه زودتر خواهان قصاص هستیم.
وی افزود: سوال من این است که انگیزه و علت کارشان چه بوده است که خواهر مرا کشته اند؟ نجمه دختری کم حرف، عاقل و سربه راه بود.
در ادامه زنان تجمع کننده گفتند: مردم خواهان شفاف سازی هستند. روستای مبارکه زبانزد خاص و عام بوده است و مردم نجیب و شریفی داشته است، ولی پس از این ماجرا امنیت نداریم و فرزندانمان برای رفتن به مدرسه می ترسند و از ما می خواهند آنها را همراهی کنیم.
یکی از تجمع کنندگان گفت: مردم ترسیده شده اند آنهایی که عاقل و بالغ هستند نمی ترسند؛ اما فرزندانمان در شرایط بدی به سر می برند؛ چرا شفاف سازی صورت نمی گیرد.
شفیعی نماینده بانوان مبارکه گفت: این تجمع ها جنبه حمایت و دادخواهی دارد و می خواهند تشویش و نگرانی را از مردم دور کنند تا امنیت در مبارکه برقرار شود.
وی افزود: تا آنجا که خبر داریم هرگز فاجعه ای به این سنگینی برای بافق رخ نداده است مردم پیگیر هستند و می خواهند این پرونده خارج از نوبت رسیدگی شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل