پیش دبستانی بصیرت نوین سطح علمی بالایی دارد

 

به گزارش هفته نامه افق کویر، هر ساله پیش دبستانی بصیرت نوین واقع درباغ لردو جنب بیت الرقیه(ع) مانند مهد های دیگر برای بچه های پیش دبستانی جشن پایان سال می گیرد.

امسال نیز مانند سالهای گذشته روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جشنی با حضور آقایان ناصری و رئوفی کارشناس مشارکت مردمی اداره آموزش و پرورش و جمعی از والدین دانش آموزان برگزار گردید.

صاحبه غالب مؤسس و مدیر اجرایی این جشن گفت: با توجه به اینکه جشن پایان سال بود، تصمیم گرفتیم برنامه متنوعی برای جشن تهیه نماییم.

وی افزود: در ابتدا از خانم وجیهه بابازاده به عنوان مشاور برای تست سنجش بچه ها و آمادگی نونهالان برای رفتن به کلاس اول دعوت نمودیم تا با خانواده ها صحبت کند؛ سپس جشن کوچکی به همراه آقای رسولی فرد برای کودکان به نمایش درآمد و در پایان جشن نیز هدایایی به دانش آموزان که شامل عکس دانش آموزان روی تخته شاستی به همراه کیف، پذیرایی و ناهار بود ارائه گردید.

غالب با تأکید بر این موضوع که تمام هزینه ها توسط خود خیر پیش دبستانی انجام می شود و توسط هیچ نهادی پرداخت نمی شود و هدف از این برنامه ها تخریب هیچ مرکز دیگری نمی باشد و فقط نیت خیر سلامتی آقا امام زمان(عج) می باشد تصریح کرد: تمام کارهایی که برای دانش آموزان انجام می دهیم از همان هزینه اولیه ای است که برای ورودی دریافت می کنیم و هیچ گونه هزینه اضافه دیگری برای جشن ها و مراسماتی که برگزار می نماییم از دانش آموزان دریافت نمی نماییم.

وی افزود: در پایان از مسئولین و خانواده هایی که ما را همراهی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

محمود غالب نیز اضافه کرد: تمام کارهایی که برای این پیش دبستانی انجام می دهم به صورت خیری است و هیچ نقش و مسئولیت دیگری در این مهد ندارم.

ناصری کارشناس مشارکت مردمی اداره آموزش و پرورش گفت: پیش دبستانی بصیرت نوین با توجه به هزینه کمی که از دانش آموزان می گیرد، در طی بازدیدهایی که انجام گرفته سطح علمی بالایی در آموزش دانش آموزان دارد، همچنین این پیش دبستانی کمکهایی به بچه های بی سرپرست انجام می دهد و تمام مراسم ها و هدایایی که گرفته خوب و عالی بوده؛ امیدوارم بتوانند راهی را که انتخاب کرده که همانا سلامتی آقا امام زمان(عج) می باشد موفق و مؤید باشد.

سمیه سادات رضوی مادر یکی از دانش آموزان این پیش دبستانی گفت: آیدا با توجه به خواهرش که قبلاً پیش دبستانی می رفته پیشرفت و یادگیری بالایی داشته و کتابهای آموزشی را یاد گرفته است، حتی موقعی که خانم غالب به کربلا رفته بود هر روز لحظه شماری می کرد تا خانم غالب از کربلا بازگردد.

وی از خانم غالب به خاطر سفره حضرت رقیه (س)که در ابتدای سال برگزار شده بود تشکر و قدر دانی نمود.

وی در ادامه گفت: ویژگی های دیگر این پیش دبستانی این است که با هزینه کم تمام مراسمات را متقبل می شوند و هیچ گونه هزینه اضافی دریافت نمی کنند.

حمیده برزگری مادر ارسلان نیز گفت: همه برنامه های پیش دبستانی بصیرت نوین عالی بود، حتی معلم های خوبی نیز دارد و پسرم خیلی معلمش را دوست دارد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در