برای فهمیدن علت قتل فرصت نیاز است

به گزارش هفته نامه افق کویر، جلسه شورای اداری شهرستان بافق روز سه شنبه ۹/۳/۹۷ با حضور رضائیان صباغ بازرس ارزشیابی ازاستانداری یزد،امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران و روسای ادارات در سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.
در ابتدای این نشست زاده رحمانی فرمانداربافق با اشاره به سخن حضرت امام خمینی (ره)»بدانیدکه نژادآریا و عرب از نژاد اروپا و امریکا و شوروی کم ندارد و اگرخودی خود را بیابد و یأس را از خود دور کند و چشمداشت به غیر خود نداشته باشد، در درازمدت قدرت همه کار و ساختن همه چیز را دارد» ایرادسخن نمود و در ادامه به سخنان مطرح شده از سوی برخی از مسئولین می پردازیم.
رضائیان صباغ بازرس ارزشیابی استانداری یزد در این نشست با بیان پاره ای از موضوعات گفت: درجشنواره شهیدرجایی از رؤسای ادارات برترشهرستان استان تجلیل بعمل خواهدآمد.
سیدسجاد اعتباری دادستان شهرستان بافق در زمینه پرونده قتل نجمه طالعی افزود: برای فهمیدن علت قتل فرصت نیاز است. دادگستری و ناجا با پیگیری دادیار و بازپرس کارقضایی پرونده در اسرع وقت رسیدگی خواهدشد.
شاهپورزاده رییس جامعه معلولین بافق در زمینه معلولین بافق گفت: اشتغال معلولین درادارات جدی دیده نمی شود و عدم مناسب سازی معابرباعث شده است در رسیدن به حق و حقوق اداری مورد بی توجه ای قرارگیرند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل