آسفالت جاده بافق – یزد به ایستگاه آخر رسید

 

یزد- ایرنا- فرماندار بافق گفت: ۹ کیلومتر باقیمانده از باند دوم بزرگراه یزد – بافق به طور کامل زیرسازی شده که با آسفالت این قطعه، طرح به طور کامل بهره برداری می شود.

محمد زاده رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با تکمیلِ زیرسازی ۲ کیلومتر دیگر در آینده نزدیک، ۱۱ کیلومتر باقیمانده از این محور آماده آسفالت خواهد شد.
وی افزود: ۹۹ کیلومتر از طرح دو بانده سازی این جاده قبلا آماده شده و هم اینک زیر بار ترافیک قرار دارد.
فرماندار بافق افزود: برای زیر سازی و تکمیل ۱۱ کیلومتر باقیمانده این جاده اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تامین و مشکلی از لحاظ اعتبار وجود نخواهد داشت.
این مسوول تصریح کرد: به زودی ۱۱۰ کیلومتر به جاده های دوبانده سازی شده کشور افزوده می شود و مردم شهرستان های بافق و بهاباد از استان یزد و کوهبنان و راور و زرند از توابع استان کرمان به سهولت از این جاده استفاده خواهند کرد.
دو بانده سازی چاده یزد- بافق با ۲ مصوبه سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به یزد، با پیش بینی اعتبار ۸۰ میلیارد تومان و برآورد مسیر ۱۱۰ کیلومتر از سال ۱۳۸۶ آغاز شد.
در مرحله اول حدود ۶۰ کیلومتر از این مسیر دو بانده شد و زیر بار ترافیک رفت و بقیه نیز در مراحل بعدی هر بار ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر آماده می شد به طوریکه هم اینک تردد در ۹۹ کیلومتر این جاده جریان دارد.
مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شرق یزد قرار دارد.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل