سلام،قابل توجه مدیریت محترم جهاد کشاورزی: از وقتی مسیر بلوار انقلاب به طرف نورآباد و کریم آباد را کشاورزان لوله گذاری کرده اند جاده از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است ………..

سلام،قابل توجه مدیریت محترم جهاد کشاورزی: از وقتی مسیر بلوار انقلاب به طرف نورآباد و کریم آباد را کشاورزان لوله گذاری کرده اند جاده از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار است همه کشاورزان بخصوص موتورسوارها گله مند هستند که تاچه موقع باید شاهد گرد و خاک و زمین خوردن موتور سوارها باشیم؛ خواهش میکنم فکری به حال مردم و جاده بردارید.
(باعنوان) جمعی از کشاورزان
———-
از شهرداری خواهشند هستم آسفالت مکانهایی که نیاز به گاز کشی و لوله کشی فاضلاب شهری دارد را بگذارند بعد از اتمام این طرح ها؛ مانند بلوار کشاورز، خیابان امام خمینی و …..
۰۹۱۳-۳۸۱
———-
سلام، از شهرداری تقاضا دارم جهت آسفالت کوچه های خیابان شهدا بخصوص مجتمع تجاری قائم اقدام نماید.
۰۹۳۶-۷۲۰
———-
سلام، قابل توجه مسئولین هفته نامه افق کویر؛ ضمن تشکر و خسته نباشید پیشنهاد میگردد نسبت به ویرایش مصاحبه ها و یا گزارشهایی که چاپ میشود دقت بیشتری خرج شود؛ مثال مصاحبه یکی از مربیان ورزشی .
۹۱۳-۰۵۶
———-
سلام، هزار ماشاا… به شهردار محترم که گزارش عملکرد خود را در هفته نامه ارائه می دهد، ولی چی فایده که خیابان راه آهن که هنوز آسفالت آن به سه ماه نرسیده را تخریب کردند(…) لطفاً شهرداری قبل از آسفالت خیابان هاو کوچه ها با تمام ارگان ها هماهنگ شود.
۹۱۳-۹۸۴
———-
باسلام، باتوجه به این وسعت شهروکوچک بودن محیط این همه دزدی(اعم از احشام، موتور وبه تازگی ماشین)معلوم نیست (…)
۹۹۰-۴۵۵
———-
سلام، در روز اول آبان شهرداری ساعت ۱۳ در کوچه پشت بانک رفاه ( کوچه مدرسه زینب )؛ وقتی که دانش آموزان دو مدرسه تعطیل شده بودند اقدام به قیرپاشی نموده و موجبات نارضایتی دانش آموزان و والدین را فراهم کرده بود. از شهرداری محترم خواهشمند هستیم که این کارها را در روزهای تعطیل یا زمان تعطیلی مدارس انجام دهند.
۰۹۱۳-۳۸۵
———-
از رئیس بیمارستان ولیعصر شهرستان بافق درخواست دارم؛ فکری به حال بخش سونوگرافی بردارند تا چه زمانی ما بافقی ها باید برای سونوگرافی به استان برویم و یا اینکه چند هفته ای معطل بشویم تا نوبت بگیریم؛ خواهشمندم پیگیری کنید.
۰۹۳۹-۵۱۸
———-
شهروندی در پیامی به کانال خبری افق کویر برای ما نوشته است:
در این هفته اداره ورزش و تربیت بدنی خودشان را فقط جزو ورزش دیدند ‌وبقیه را از قلم انداختند.افرادی که سال‌ها برای ورزش بافق زحمت کشیدند و‌اکنون از آنها هیچ خبری نیست!چه خوب بود این اداره فقط به خودش نمی پرداخت ‌وبا برگزاری نشست هم اندیشی با پیشکسوتان ورزشی از آنها تقدیری می کرد یا یک‌جلسه ایی با منتقدان ورزشی می گذاشت و‌از نزدیک با دیدگاه‌های آنان آشنا می شد و سعی می کرد که مسایل را حل کند و یا به سالن های ورزشی سر می زد و از کمبودهای این سالن ها با خبر می شد

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی