مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق: اصناف باید با تدابیر خود مردم را به سمت خرید از بازار بافق و رونق آن سوق دهند

علی اکبر رحیمی بافقی در نشست با اصناف بافق گفت: حقوق پرسنل بصورت ماهیانه واریز می شود و در مجموع  سالی نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان حقوق و مزایا توسط شرکت پرداخت می شود ،اما اینکه چگونه و با چه روشی مردم را به بازار بافق برای خرید سوق دهیم، این هنر اصناف بافق است.

رئیس اتاق اصناف و اعضای آن عصر امروز با مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی در سالن کنفرانس مدیریت دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدا طالعی رئیس اتاق اصناف ضمن تبریک انتصاب علی اکبر رحیمی بافقی به سمت مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق گفت:  در شهرستان بافق ۲ هزار واحد صنفی وجود دارد که نیمی از آنان در شرکت سنگ آهن هم مشغول به کار می باشند.

وی با بیان اینکه ۱۲ اتحادیه از واحدهای صنفی در بافق تشکیل شده است،افزود: از آنجا که اصناف و بازار وابسته به شرکت سنگ آهن مرکزی می باشد، اگر خریدی در شهر صورت نگیرد بازار شهر بافق فلج خواهد شد.

طالعی از مدیرعامل شرکت خواهان شد تا هرگونه خرید از بازار بافق برای رونق آن انجام گیرد.

در ادامه غلامعلی پور از اتحادیه نانوایی ها،حاج حسنی دبیر اتحادیه صنفی،محمودی رئیس بسیج اصناف،علی اصغر برزگری رئیس اتحادیه ادوات کشاورزی،واحد تفکری عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف،معاون اتاق اصناف و رئیس اتحادیه پوشاک،اکرمی نایب رئیس اتاق اصناف به بیان مشکلات و نظرات خود پیرامون واحدهای صنفی پرداختند.

واحد تفکری در سخنان خود مهمترین مسئله را بحث بن های اهدایی شرکت سنگ آهن به پرسنل خود دانست

اکرمی نایب رئیس اتاق اصناف نیز از رحیمی بافقی خواهان شد،شرکت‌هایی که طرف قرارداد با شرکت سنگ آهن مرکزی بافق می باشند،مدارکی دلیل بر پرداخت بدهی خود به اصناف ارائه کنند.

در ادامه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه،یاد چهره های قدیمی اصناف شهرستان بافق چون مرحوم حاج رمضان تشکری،مرحوم حاجی اخیگان، حاجی میرعلی(رنجبر) و…… و کسانی که برای بازار بافق زحمت بسیار کشیدند،گرامی داشت..

وی با اشاره به نقش  چهره های شاخص اصناف شهرستان بافق در مبارزات قبل از انقلاب به نقش اصناف در ایام دفاع مقدس و تقدیم شهدا و آزادگان و جانبازان توسط آنها اشاره کرد

مدیرعامل شرکت خطاب به بازاریان یادآور شد آیات و احادیث متعددی درباره شغل شما تاکید کرده است و پیامبر اکرم(ص) نیز می فرماید: ” الکاسب حبیب الله ” کاسب دوست خداست.

وی حرکت دنیای تجارت را در سال های آینده به سمت الکترونیک دانست و تاکید کرد: ما به عنوان بنگاه اقتصادی باید شرایط را به گونه ای ورق زنیم که بازار بافق نیز کم کم خود را برای تحولات جدید در حوزه تجارت اماد ه کند

رحیمی بافقی ارتباط و تعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با اصناف را بسیار خوب بیان کرد و گفت: حقوق پرسنل بصورت ماهیانه واریز می شود و در مجموع  سالی نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان پرداخت می شود،اما اینکه چگونه و با چه روشی مردم را به بازار بافق برای خرید سوق دهیم، این هنر اصناف بافق است،اما چرا باید ۱۲۰ کیلومتر تا مرکز استان رانندگی کنند تا کالای ضروری خود را از فروشگاه های زنجیره ای خرید کنند.

وی از مسئولان مربوطه شرکت خواهان شد تا تا اسناد و مدارک خرید ۶ ماهه شرکت سنگ آهن را تحویل اصناف دهند و خاطر نشان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری مبلغی بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط خود شرکت خرید در شهرستان بافق انجام شده است.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن بافق با عنوان این مطلب که ۱۲۰ میلیارد تومان نیز خدمات پیمانکاری توسط شرکت در بافق صورت گرفته است،و این در حالی است که این شرکت تنها ۳۰ درصد از معادن شهرستان را در اختیار دارد،تصریح کرد: شما بازاریان باید تدبیری برای بازار بافق انجام دهید.

وی یادآور شد:  باید در نظر گرفت که برای اشتغال فرزندان این مرز و بوم و جهت جلوگیری از تعدیل نیرو در شرکت،هر چه سریعتر طرح های جوار معدنی خود را به پایان رسانیم که مهمترین آن پروژه گندله سه چاهون است..

مدیر عامل شرکت سنگ آهن تاکید کرد: ما باید تا پایان سال جاری مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان جهت راه اندازی گندله سه چاهون هزینه کنیم و در حال حاضر تمام فکر خود را به راه‌ اندازی طرح‌های جوار معدنی متمرکز کرده‌ایم.

وی با بیان تلاش های مرحوم دهستانی و محمد جواد عسکری مدیر عامل سابق شرکت سنگ آهن بافق، گفت: شاید طرح هایی که توسط آقای عسکری شروع شده امروز برای شما مشهود نباشد ولی در آینده با راه اندازی آن بیشتر به خدمات وی آگاه خواهید شد کما این که الان قدر تلاشهای دهستانی را می دانید

رحیمی بافقی در پایان سخنان خود از حسن توجه مسئولان اتاق اصناف و بازاریان تشکر و قدردانی کرد و گفت: بدون شک با حضور مهدی طالعی نیروی جوان و سرپرست مالی بازرگانی شرکت و همکاران وی توجه ویژه ای به بازار خواهد شد.

 آفتاب بافق 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی