اسب چهار نعله مسئولان جهت رونق گردشگری در بافق+ همراه تصاویر

به گزارش  خبرنگار افق کویر، محمود قانعی بافقی، دبیر کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر بافق گفت: مرحله اول بازدید اعضا کمیسیون گردشکری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر بافق از  اماکن گردشگری این شهرستان‌ صبح امروز انجام شد. وی افزود:  در این بازدید، مسجد جامع قدیمی ،خانه منسوب به وحشی بافقی،میدان خان،حسینیه قنبریه ،قلعه باقرآباد،کارگاه جامع صنایع دستی پیش بافان مبارکه، اقامتگاه باغ دلگشا در رضاییه و هتل علمدار  مورد بازدید قرار گرفت.

وی تصریح کرد که مسئولان شهرستان عزم جدی  بر رونق گردشگری و صنایع دستی دارند.

قانعی تصریح کرد: مقرر گردید تا گزارشی جامع از روند فعالیت این اماکن تهیه و به شورای شهر بافق ارسال تا در نحوه بهبود خدمات رسانی به گردشگران و مرمت بناهای مذکور و رونق گردشگری بافق تصمیمات  لازم از جانب ادارات ذیربط اتخاذ و عملی گردد.

شایان ذکر است نظارت بر نحوه بازسازی مسجد جامع ،میدان خان و قلعه باقرآباد و ضرورت تسریع در  بازسازی حسینیه قنبریه و ارایه خدمات بهینه به گردشگران در خانه منسوب به وحشی بافقی و نیز شاخص سازی صنایع دستی در کارگاه صنایع دستی پیش بافان مبارکه و تبلیغات و بازاریابی اقامتگاه ها وحمایت از بخش خصوصی مورد تاکید اعضای این کمیسیون قرار گرفت. بود .

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در