روشنایی شهر توجه بیشتری می‌طلبد

به گزارش هفته نامه افق کویر ؛ كميته روشنايي شهرستان با حضور فرماندار و اعضاء در محل فرمانداري برگزار شد.
کم کاری توجیه ندارد
زاده رحمانی گفت شهرداری چند درخواست دارد: یک مسئله روشنایی خیابان فرهنگ ، روشنایی معابر و خیابان ولیعصر(عج) است. اصلی ترین مسئله روشنایی میدان مادر تا ایستگاه راه آهن مبارکه و بلوار میرغنی زاده از حوزه علمیه تا سه راهی حاجی آباد می باشد.
فرماندار بعد از تشکر از عسکری، رییس اداره برق بافق گفت: هر چند تنگناهایی وجود دارد و مثل قبل نمی توان کار کرد اما وضعیت وزارت نیرو بهتر از اداره های دیگر است، انتظار می رود حرکت بهتری صورت گیرد. مدتی است روشنایی شهر به مشکل برخورده است و بر چهره شهر اثر منفی می گذارد و نمی توان با کمبود و معیوب بودن فیوزها کم کاری ها را توجیه کرد.
روشنایی شهر توجه بیشتری می‌طلبد
فرماندار از عسکری رئیس اداره برق شهرستان بافق درخواست کرد که وقت و زمان بیشتری برای روشنایی سطح شهر قرار دهند و در ادامه گفت: سارقین بیشتر در مکان های تاریک سرقت می کنند باید وقت ویژه ای برای روشنایی شهر و خیابان ها اختصاص داد.
شهر بافق از لحاظ فضای سبز و بلوار و معابر یکی از زیباترین شهرهای استان است شاید از بهترین باشد اما در بحث روشنایی کار لنگ است هر دفعه یه بلوار یا یک خیابان تاریک است.
باقی زاده عضو شورای شهر بافق گفت: شهر باید یک گشت شبانه به بلوار و خیابان ها داشته باشد تاریکی خیابان خطرات احتمالی در پی دارد.
وی افزود: سامانه ۱۲۱ اطلاعات دریافت می کند اما اقدامی صورت نمی گیرد، مردم فکر می کنند بحث روشنایی مسئولیت شهرداری است و درخواست برقراری روشنایی شهر را دارند، مراجعه بسیار زیاد است خصوصا بلوار شهید بهشتی، لامپ‌هایی که در مناسبتهای ولادت و میلاد باید روشن باشد خاموش است.
رابطه معکوس مبلغ قبض برق و روشنایی سطح شهر
فرماندار شهرستان بافق گفت: هزینه روشنایی سطح شهر به قبض های شهروندان اضافه می شود همچنین وضعیت اقتصادی اداره برق بهتر از دیگران است بنابراین بیشتر تلاش نمایید و به روشنایی معابر و خیابان ها رسیدگی بیشتری گردد و مردم اعتقاد بر این دارند که مبلغ قبض های برق خانوار زیاد است اما روشنایی سطح شهر مناسب نیست، بلوار انقلاب حد فاصل سه راه تعاون و میدان دانشجو به صورت بخش ،بخش خاموش است، کارکنان گفته اند که ولتاژ بالاست و این بهانه ها قابل قبول نیست.
در اين نشست پس از تشريح هدف جلسه و بررسي مصوبات قبلي مقرر شد اداره برق شهرستان با همكاري و هماهنگي شهرداري نسبت به روشنايي میدان ها ، المان هاي شهري ، بلوار احداث شده و رفع معايب روشنايي سطح شهر اقدام كند.

حدیث عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی