سلام خدمت شهرداری بافق؛ چقدر اهالی کوچه آتش نشانی برای سنگ فرش پیاده رو ها گفتند، ولی هیچ اقدامی نشد…..

سلام، حرفتان حساب؛ واقعاً جوانان تنبل شدند. من خودم هفت سال رفتم یزد دنبال کار آزاد کاشی کاری و سنگ کاری تا حرفه ای شدم. در یزد همکارانم می گفتند بافقی ها پولدارند، ولی (…) و هیچکار بلد نیستند همه استاد بنا و .. از یزد می برند. الان برگشتم بافق و دارم کار می کنم. شاگردم دائم این در و آن در می زند تا معدن سرکار برود. می گوید خجالت می کشم بروم بنایی. شخصاً افتخار می کنم که هنری دارم و با زحمت کارم را پیش می برم. با اینکه اطرافیان دائم می گویند برو معدن. الان با اینکه کارم آزاد هست اطرافیانم مرا بیکار می بینند. ایمیل دریافت شده
——————————–
مردم عزیزبافق از(…) به اصطلاح بافقی خودمان انتظاری نداشته باشید ایشان اگر می خواستند برای بافق کاری انجام بدهندجوانهای مردم را در درگیری چندسال پیش بازداشت نمی کردند یا در تقسیمات استانی معادن d19 را به اردکان نمی دادند. ما فقط خودمان برای خودمان می توانیم کاری انجام بدهیم نه(…) نه (…) برای ماکاری نمی کنند آنها فقط به فکر این هستند که بتوانند از بافق(…)
۹۱۳-۴۴۱
——————————–
سلام به شهردار و فرماندار بافق، برای چندمین بار پیامک دادم؛ چرا ورودی شهر دروازه قرآن ندارد.
۹۹۰-۷۲۰
——————————–
ریاست محترم آموزش پرورش بافق، چند روز پیش وزیرآموزش و پرورش سه بار پشت تریبون مجلس اعلام کرد گرفتن شهریه غیرقانونی است؛ لطفاً به مدیران مدارس طی جلسه ای اعلام کنید اینقدر به بچه هایمان فشار نیاورند. در این وضع اقتصادی یک روز به فرزندم می گویند اگر شهریه نیاوری کارنامه بهت نمی دهیم. یک بار هم می گویند حق الناس است؛ مگر آنها مرجع تقلید هستندکه فتوا می دهند؛ اگر حق الناس است؛ چرا پول کشور ما را درکشورهای (…) خرج می کنند اینها حق الناس است؛ لطفاً به مدیران مدارس اعلام کنید.
۹۱۳-۴۱۲
——————————–
سلام خدمت شهرداری بافق؛ چقدر اهالی کوچه آتش نشانی برای سنگ فرش پیاده رو ها گفتند، ولی هیچ اقدامی نشد؛ خواهشاً سال نو نزدیک است فکری برای این کوچه بردارید.
با اهالی کوچه آتش نشانی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل