مدیرکل سیاسی و مسئول ارتباطات مردمی استانداری یزد منصوب شدند

ایرنا – محمدعلی طالبی استاندار یزد روز چهارشنبه در احکام جداگانه ای سید مهدی طلایی مقدم را به عنوان مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و ابوالقاسم دهقان را به عنوان مشاور و مسئول دفتر ارتباطات مردمی استانداری منصوب کرد.
مدیرکل سیاسی و مسئول ارتباطات مردمی استانداری یزد منصوب شدند
به گزارش ایرنا، در بخشی از حکم طلایی مقدم آمده است: انتظار می رود با بهره گیری از حداکثر توان و تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی استان و ارتباط و تعامل با تشکل ها، احزاب و فعالان سیاسی زمینه استفاده مطلوب از ظرفیت های استانی و اجرای سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را فراهم کنید.
طلایی مقدم که پیش از این معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه طبس بود و سابقه فرمانداری بافق را نیز در کارنامه دارد.
استاندار یزد همچنین در بخشی از ابلاغ دهقان آورده است: انتظار می رود با بهره گیری از حداکثر توان و ظرفیت دستگاههای دولتی و موسسات غیر دولتی، زمینه ارتباط هرچه بهتر مسئولان و مردم و نیز پاسخگویی به مطالبات قانونی و رسیدگی به درخواستهای مراجعان را فراهم آورید.
دهقان که پیش از این به عنوان مشاور امور هنری استاندار یزد فعالیت می کرد، سابقه فرمانداری تفت را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
استاندار یزد چندی پیش نیز عباس حیدری، آزاد معلم، حجت الاسلام عباس زارع و علی اکبر جعفری ندوشن را به ترتیب به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و مشاوران امور جوانان، امور روحانیون، اشتغال و سرمایه گذاری استانداری یزد منصوب کرده بود.
طالبی با اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان و کناره گیری محمود زمانی قمی از سکان استانداری یزد، مدتی سرپرست استانداری بود که ۱۲ دی ماه با رای اعتماد هیات دولت به عنوان استاندار انتخاب شد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی