پروژه های آموزشی و فرهنگی شهرستان بافق نیازمند اعتبار است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: آموزش وپرورش بافق در تخصیص بودجه و اعتبارات باید مورد حمایت قرار گیرد.
پروژه های آموزشی و فرهنگی شهرستان بافق نیازمند اعتبار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مجتبی حسینی پور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در حاشیه بازدید از پروژه‌های آموزشی و فرهنگی شهرستان بافق گفت: بهره برداری سالیانه دو پروژه در حوزه آموزش و پرورش، حداقل کاری است که باید در بافق انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب پروژه‌ها و اماکن دانش آموزی در این شهرستان گفت: آموزش و پرورش بافق در تخصیص بودجه و اعتبارات باید مورد حمایت قرار گیرد و بهره برداری دو پروژه در سال را در این حوزه داشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد پیشرفت پروژه‌های فرهنگی شهرستان را مطلوب برشمرد و بیان کرد: در بازدید از ساختمان‌های اداری باتوجه به قوانین و بخشنامه‌های جدید باید به راهکاری مطلوب برسیم.

حسینی پور ادامه داد: شورای برنامه ریزی و توسعه استان سهم هر شهرستان را تصویب می کند و ملاک شاخص‌های مختلف در حوزه‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه شاخص‌ها به صورت سالیانه مورد توجه قرار می گیرند و بازنگری می‌شوند تصریح کرد: سالیانه بحث تخصیص اعتبارات با توجه به درآمد‌هایی است که در سطح کلان کشور اتفاق می‌افتد بنابر این اگر پروژه‌ ای به هدف نمی‌رسد به علت تخصیص اعتبار است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»