یخبندان تا آخر هفته در یزد ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری هفته نامه افق کویر، «محمدرضا شیرغلامی» با اشاره به این که برای روزهای آتی موج بارشی نداریم، اظهار کرد: آسمان استان همانند غالب نقاط کشور صاف پیش بینی می‌شود .

وی با بیان این که براساس نقشه‌های همدیدی هوای استان طی امروز اول بهمن ماه ابری و در سایر روزهای پایانی هفته صاف خواهد بود، افزود: با توجه به این که روز گذشته ۳۰ دی ماه یکی از سردترین شب‌های سال جاری پشت سر گذاشتیم، دمای هوا طی امروز و فردا افزایشی جزئی خواهیم داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد با اشاره به این که سرما و یخبندان تا پنج شنبه چهارم بهمن ماه همچنان در استان تداوم دارد، گفت: دمای یزد در شبانه روز گذشته بین منفی ۳ و ۱۰ درجه در نوسان بود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود دمای یزد در گرمترین ساعات سه روز آینده به ۱۱،۱۳ و ۱۲ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات سه شب آینده به صفر، منفی یک و منفی دو برسد .

این مسئول در پایان نیر با دمای کمینه منفی ۱۳، گاریز با دمای منفی ۱۲ و سبزدشت را با دمای منفی ۱۱ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته اعلام کرد و گفت: بافق با دمای بیشینه ۱۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه یزد است .

منبع:ایسنایزد

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی