تصاویر شگفت‌ انگیز از یخ زدن آبشار نیاگارا در کانادا

به دلیل پایین آمدن درجه حرارت و کاهش دمای شدید ، قسمت هایی از آبشار نیاگارا در کانادا منجمده شده و تصاویر شگفت‌ انگیز و ز تماشایی خلق کرده است.

آبشار های نیاگارا در مرز بین کشور کانادا با ایالات متحده آمریکا قرار دارند . این آبشار ها مجموعه ای از سه آبشار می باشد. این سه آبشار نام هایی برای خود دارند که به ترتیب از اندازه کوچک به بزرگ به نام های آبشار نعل اسب، آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس معروف هستند. آبشار نقاب عروس و آبشار آمریکایی در کشور آمریکا و آبشار نعل اسب در کانادا واقع شده است. با رسیدن فصل سرد زمستان و کاهش دمای شدید ، آبشار نیاگارا یخ زده است. برای دیدن تصاویر شگفت‌ انگیز و زیبا از یخ زدن آبشار نیاگارا در مرز کانادا و آمریکا با نیک صالحی همراه باشید.

تصاویر شگفت‌ انگیز از یخ زدن آبشار نیاگارا

با رسیدن دما به ۲۰ درجه سانتیگراد زیر صفر، بخش‌هایی از آبشار نیاگارا یخ زد و گردشگران را به خود جذب کرد. کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر متعددی از یخ بستن نیاگارا را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

اگر چه سرما در آبشار نیاگارا بسیار سوزناک شده و بخش‌هایی از آن را منجمد کرده است، اما دانشمندان امکان یخ بستن کل آبشار را منتفی می‌دانند. چون آب‌ های نیاگارا با سرعت بسیار زیاد به پایین سرازیر می‌شوند.

تصاویر شگفت‌ انگیز

آبشار نیاگارا

علت منجمد نشدن کل آبشار، جریان سریع آب در آن است. آبشار نیاگارا تقریبا ۵۰ متر ارتفاع دارد و این ارتفاع سرعت جریان آب را بیشتر می‌کند. در این خصوص، استوارت ایوانز، استادیار گروه جغرافیای دانشگاه بافلو، بیان کرد: «منجمد شدن چیزی که با سرعت آبشار (نیاگارا) حرکت می‌ کند، فوق العاده دشوار و سخت است.»

قسمت هایی که سرعت کمی دارند و همچنین سطح بخش زیرین آبشار منجمد می‌شود، ولی در قسمت زیر سطح منجمد، آب همچنان حرکت می‌ کند و جریان دارد.

انتشار تصاویر شگفت‌ انگیز از یخ زدن آبشار نیاگارا در کانادا

تصاویری از یخ زدن نیاگارا را مشاهده می کنید :

تصاویر شگفت‌ انگیز

تصاویر شگفت‌ انگیز

تصاویر شگفت‌ انگیز

یخ زدن نیاگارا

تصاویر شگفت‌ انگیز

نیاگارا

فرارو

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی