استاندار یزد: همت و همراهی مردم با مسئولین بافق سبب حمایت بیشتر مسئولین استان خواهد شد

محمد علی طالبی در جمع خبرنگاران بافق در خصوص آینده بافق بیان داشت:  مردم بافق اگر همت داشته باشند و مسئولین را همراهی کنند و اجازه دهند مسائل مربوط به شهرستان با الویت در راستای توسعه هر چه بیشتر دنبال شود،بدون شک مسئولین استان بیشترین حمایت را از این شهرستان خواهند داشت .

محمد علی طالبی استاندار یزد صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان بافق در خصوص مرزهای جغرافیایی شهرستان بیان کرد: ۳۵ نقطه در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت در حال بررسی نهایی است و امیدواریم هر چه سریعتر به نتیجه برسد،در خصوص دیگر مسائلی که شهرستان بافق با اردکان و بهاباد دارد، موضوع به وزارت کشور محول شده تا تیم کارشناسی اعزام و مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

طالبی پیرامون کمبود نیرو در ادارت شهرستان اظهار کرد: این مشکل در تمام دولت و استان وجود دارد که در شهرستان کمتر دیده می باشد اما از فرماندار بافق می خواهم وضعیت را بررسی و گزارشی را ارسال کند تا پیگیری های لازم از سوی سازمان امور اداری استخدامی انجام گیرد.

وی در خصوص آینده بافق نیز بیان داشت:  مردم بافق اگر همت داشته باشند و مسئولین را همراهی کنند و اجازه دهند مسائل مربوط به شهرستان با الویت در راستای توسعه هر چه بیشتر دنبال شود،بدون شک مسئولین استان بیشترین حمایت را از این شهرستان خواهند داشت .

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»