سبزی محبوب زمستان و فواید بی‌شمار آن

به گزارش عصر شهروند، این سبزی به قدری انرژی زا و مفید است که حتی در انیمیشن هایی مانند ملوان زبل نیز از آن استفاده شده است. این سبزی این روز ها با قیمت ۱۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو به فروش میرسد.
** اسفناج یک سبزی عالی برای مقابله با سرطان های مختلف است. ویتامین های مختلف و همچنین مواد معدنی مانند فلاونید از جمله خواص ضد سرطانی اسفناج هستند.
** جلوگیری از چرک های مختلف از دیگر وظایف خواص اسفناج است. این سبزی دارای موادی به نام نئوکسیتین و ویلاکسیتین است که از التهابات مختلف در بدن جلوگیری می کند.
** ویتامین ث، ویتامین ای و بتاکارتون از جمله مهمترین موادی هستند که در اسفناج وجود دارد و هر کدام از آن ها می توانند بخشی از بدن شما را به خوبی پشتیبانی کنند و همچنین آنتی اکسیدانی قوی در اسفناج وجود دارد.
** پزشکان به این نتیجه رسیده اند که اسفناج می تواند فشار خون را به صورت کاملا طبیعی در یک اندازه مناسبی نگه دارد. خوردن اسفناج در اندازه خوب به این مطله کمک به سزایی می کند.
** اسفناج دارای مواد خاصی است که می تواند چشمان شما را تقویت کند. محققان می گویند خوردن اسفناج می تواند به اندازه هویج برای چشمان شما مفید باشد.
** یکی دیگر از مواردی که بسیاری از متخصصین به آن تاکید دارند تاثیر به سزای اسفناج بر روی پوست انسان است.این سبزی می تواند پوست شما را بیش از اندازه لطیف کند.
منبع: مشرق

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در