پیشرفت فیزیکی ۲۰درصدی احداث جاده بافق چاه گز

مدیرعامل مجتمع فلات مرکزی بافق گفت: عملیات روسازی جاده بافق چاه گز شامل یک لایه تثبیت با سیمان و دو لایه آسفالت سطحی انجام خواهد شد که در حال حاضر این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید فرهاد اسلامی، مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در دیدار با امام جمعه بافق ضمن تبریک چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به روند احداث جاده بافق چاه گز گفت: عملیات احداث ۶۳ کیلومتر از جاده بافق به معدن سنگ آهن چاه گز طی قراردادی به شرکت راهسازی جهادنصر یزد واگذار و در اوایل مرداد سال جاری عملیات تکمیل جاده آغاز شد.

وی افزود: جهت تسریع در عملیات این پروژه به قطعات ۶ کیلومتری تقسیم که هر قسمت به صورت جداگانه زیرسازی و آماده آسفالت می‌شود.

اسلامی با اشاره به اینکه بیش از ۱۰ کیلومتر از این محور آماده اجرای لایه تثبیت و آسفالت می‌باشد، خاطر نشان کرد: عملیات روسازی این محور شامل یک لایه تثبیت با سیمان و دو لایه آسفالت سطحی انجام خواهد شد که در حال حاضر این پروژه ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده عملیات تثبیت از ابتدای اسفند سال جاری آغاز و پس از پیشرفت عملیات تثبیت، اجرای آسفالت سطحی شروع می‌شود.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

همای سعادت در آبادی معدن آباد

«ممل» گفت: «آقاتقی»! شنیده اید که «همای سعادت»