تجهیز سامانه الکترونیکی اتحادیه ها و اتاق اصناف

به گزارش هفته نامه افق کویر؛ غلامرضا طالعی رییس اتاق اصناف بافق بمناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به گزارشی از فعالیت های سالیانه اتاق اصناف این شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۹۷ صدور و تمدید ۱۸۵ مورد پروانه کسب داشته ایم که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی داشته است.
وی ادامه داد: ۲۴۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی از سطح شهر صورت گرفته و ۶۵ مورد از واحدهای مختلف به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
طالعی در خصوص ساختمان اصناف بیان داشت: اجرای طبقه دوم ساختمان شامل سفیدکاری، سرامیک کاری و ایزوگام پشت بام ساختمان اتاق اصناف با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰۰۰۰۰۰۰ ریال و همچنین نماکاری ساختمان اتاق اصناف با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال انجام شده است.
رئیس اتاق اصناف بافق از برگزاری جلسه بررسی مشکلات گفت: برگزاری جلسات با اصناف مختلف جهت بررسی مشکلات آنها ۱۵ مورد و جلسات هیئت رئیسه اتاق اصناف ۳۰ مورد و همچنین اجلاس اتاق اصناف ۱۲ مورد برگزار گردیده است.
وی تصریح کرد: یک مورد کلاس آموزشی هیئت مدیره اتحادیه های صنفی و چهار مورد کلاس های آموزشی جهت اصناف برگزار گردیده است.
طالعی اقدامات بازاریان را اینگونه اعلام کرد: برگزاری مراسمات مذهبی در ماههای محرم و صفر در اتاق اصناف با حضور اقشار مختلف اصناف و برگزاری یادواره شهداء اصناف در امام زاده عبدا.. (ع) و ۱۰ مورد سرکشی از خانواده شهداء اصناف، شرکت بازاریان و کارکنان اصناف در مراسمات ملی و مذهبی در سطح شهر، برگزاری نمایشگاه ۲ مورد و کمک به افراد جهت محرومیت زدایی توسط اتاق اصناف و بسیج اصناف صورت گرفته است.
وی در پایان گفت: تجهیز سامانه الکترونیکی برای اتحادیه ها و اتاق اصناف و ثبت اتحادیه ها و اتاق اصناف در سازمان ثبت اسناد کشور جزء فعالیتهای اتاق اصناف بوده است.

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”