میدان دادن به جوانان جزو برنامه های مهم دولت در یزد است

یزد – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: مشارکت جوانان در امور مختلف و به کارگیری آنها در برنامه های مختلف و نیز مشارکت در جامعه جزو برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در استان است که برای تحقق آن نیاز به همکاری مشترک داریم.

به گزارش ایرنا احمد ترحمی بهابادی روز پنجشنبه در اولین مجلس مشورتی دانش‌آموزی استان افزود: دانش ‌آموزان آینده سازان جامعه هستند و باید به آنها میدان حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی را داد.
وی ادامه داد: ایجاد زمینه برای مشارکت آنها در فعالیت های مختلف مورد نیاز جامعه است که نقش مهمی در خدمت به جامعه و شکوفایی ظرفیت های نسل جوان دارد.
معاون استانداری یزد اظهار داشت: مجلس دانش آموزی در اصل حرکت تمرینی برای دوره بزرگسالی است و به آنها فرصت حضور موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی را فراهم می می کند.
ترحمی بهابادی تصریح کرد: تشکیل مجلس دانش‌آموزی موجب اصلاح هرچه بهتر روند فعالیت های جامعه در آینده خواهد شد و موجب کارآمدی بیشتر و بهتر فعالیت ها در تمامی عرصه هاست.
وی تاکید کرد: نسل جوان سرنوشت کشور را می سازند بنابراین آنها را برای این مسئولیت مهم آماده کرد و امروزه باید جوان گرایی در جامعه به خصوص در عرصه های استخدامی مورد توجه قرار گیرد.
همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مجلس مشورتی دانش آموزی عرصه خوبی برای فعالیت اجتماعی دانش آموزان و مشارکت در جامعه است.
عباسعلی دانافر افزود: برگزاری این مجلس برای آینده سازان در حال و آینده تاثیرگذار است و اولین کارکرد مثبت آن ایجاد زمینه فعالیت اجتماعی برای رشد و تحول دانش‌آموزان است.
وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان نباید تنها در زمینه های علمی تربیت شوند بلکه باید در عرصه های اجتماعی و سیاسی در کنار رشد زیستی و محیطی به تعالی برسند.
شرکت کنندگان در این مجلس به طرح دیدگاه های خود در مباحث فرهنگی و اجتماعی پرداختند و پیگیری مطالبات خود را با همت و همراهی مسئولان خواستار شدند.
استان یزد ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد که در یکهزار و ۹۲۰ واحد آموزشی در حال تحصیل هستند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل