میدان دادن به جوانان جزو برنامه های مهم دولت در یزد است

یزد – ایرنا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: مشارکت جوانان در امور مختلف و به کارگیری آنها در برنامه های مختلف و نیز مشارکت در جامعه جزو برنامه های مهم دولت تدبیر و امید در استان است که برای تحقق آن نیاز به همکاری مشترک داریم.

به گزارش ایرنا احمد ترحمی بهابادی روز پنجشنبه در اولین مجلس مشورتی دانش‌آموزی استان افزود: دانش ‌آموزان آینده سازان جامعه هستند و باید به آنها میدان حضور در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی را داد.
وی ادامه داد: ایجاد زمینه برای مشارکت آنها در فعالیت های مختلف مورد نیاز جامعه است که نقش مهمی در خدمت به جامعه و شکوفایی ظرفیت های نسل جوان دارد.
معاون استانداری یزد اظهار داشت: مجلس دانش آموزی در اصل حرکت تمرینی برای دوره بزرگسالی است و به آنها فرصت حضور موثر در عرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی را فراهم می می کند.
ترحمی بهابادی تصریح کرد: تشکیل مجلس دانش‌آموزی موجب اصلاح هرچه بهتر روند فعالیت های جامعه در آینده خواهد شد و موجب کارآمدی بیشتر و بهتر فعالیت ها در تمامی عرصه هاست.
وی تاکید کرد: نسل جوان سرنوشت کشور را می سازند بنابراین آنها را برای این مسئولیت مهم آماده کرد و امروزه باید جوان گرایی در جامعه به خصوص در عرصه های استخدامی مورد توجه قرار گیرد.
همچنین مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مجلس مشورتی دانش آموزی عرصه خوبی برای فعالیت اجتماعی دانش آموزان و مشارکت در جامعه است.
عباسعلی دانافر افزود: برگزاری این مجلس برای آینده سازان در حال و آینده تاثیرگذار است و اولین کارکرد مثبت آن ایجاد زمینه فعالیت اجتماعی برای رشد و تحول دانش‌آموزان است.
وی خاطر نشان کرد: دانش‌آموزان نباید تنها در زمینه های علمی تربیت شوند بلکه باید در عرصه های اجتماعی و سیاسی در کنار رشد زیستی و محیطی به تعالی برسند.
شرکت کنندگان در این مجلس به طرح دیدگاه های خود در مباحث فرهنگی و اجتماعی پرداختند و پیگیری مطالبات خود را با همت و همراهی مسئولان خواستار شدند.
استان یزد ۲۵۰ هزار دانش آموز دارد که در یکهزار و ۹۲۰ واحد آموزشی در حال تحصیل هستند.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در