اگر فکر می کردم راه نجاتی نیست قبول مسئولیت نمی کردم

به گزارش هفته نامه افق کویر، مراسم تکریم و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در محل سالن آفرینش دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.
آیت ا… حاج سید جواد سلیمانی امام جمعه شهرستان بافق در این نشست با اشاره به نقش دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برای تأسیس دانشگاه آزاد واحد بافق مهندس جواد تشکری زحمات بسیاری کشید. به خاطر دارم ماشین شخصی خود را فروخت و برای دانشگاه آزاد هزینه کرد؛ نمی توان تلاش های وی را نادیده گرفت.
سلیمانی خطاب به رییس جدید دانشگاه آزاد گفت: با همدلی، اتاق فکر تشکیل دهید و از افکار و اندیشه دوستان استفاده کنید. نگران نباشید و با شهامت جلو روید. منتها برای افرادی که در دانشگاه تلاش می کنند ارزش قائل شوید و از موقعیتهای افراد استفاده کنید. بهترین موقعیت بافق هم اکنون است؛ چراکه همه مسئولین بومی هستند و با افرادی هم که بومی نیستند توافق و دوستی داریم.
در ادامه دکتر لازمی گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در دوران ریاست خود بیان کرد.
سپس دکتر عباس فتاحی بافقی، رییس جدید دانشگاه آزاد اسلامی بافق گفت: مهندس تشکری همواره منافع دانشگاه را بر منافع شخصی خود ترجیح داده است به نظرم رمز موفقیت و ماندگاری وی همین است.
وی افزود: بنده این مسئولیت را قبول کردم و پای همه چیز ایستاده ام، وقت و انرژی می گذارم به شرطی که همکاران کمک کنند. وضعیت کنونی دانشگاه می تواند کمکی باشد جهت ارتقا دانشگاه ؛ به شرط اینکه بنده مسئولیتی را که قبول کردم را به نحو احسن انجام دهم همچنین استادان و کارکنان که پتانسیل های دانشگاه هستند در این امر بنده را یاری کنند.
فتاحی تصریح کرد: توقعات باید بر اساس شرایط فعلی از بنده باشد. مهمترین مشکل که کل واحدها با آنها روبرو هستند مشکل مالی است؛ برای اولین بار در واحد بافق تعویق سه ماه حقوق را تجربه کردیم. هزینه های دانشگاه را باید با ۴۰۰ دانشجو تأمین کنیم. حدود ۴۰۰ میلیون تومان در ماه هزینه حقوق اساتید و پرسنل است .حدود ۸۰۰ میلیون تومان بدهکار هستیم و کل موجودی دانشگاه ۲۰۰ میلیون تومان می باشد؛اگر فکر می کردم راه نجاتی نیست مسئولیت را قبول نمی کردم؛ اما پتانسیل هایی هست که می توان از آن استفاده کرد و از این شرایط نجات یافت.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل