لازم بود بین کارکنان واحد بافق همدلی ایجاد شود

به گزارش هفته نامه افق کویر، دکتر معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی یزد در گفتگویی اختصاصی با هفته نامه افق کویر به پرسش های مطرح شده پاسخ داد.
وی در پاسخ به این پرسش که” با توجه به وسعت اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق آیا برای تأمین منابع مالی برنامه ای برای فروش این اراضی دارید؟” گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک سازمان بزرگ با ۴۰۰ واحد است و در مجموع زیان ده نیست، اگر نیاز به فروش باشد یا تبدیل به احسن شود هیئت امنای مرکزی دانشگاه برای آن تصمیم گیری می کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در پاسخ به این پرسش که آیا تجهیزات آزمایشگاهی دانشگاه آزاد بافق به واحد اشکذر انتقال می یابد؟ افزود: کلیه منابع منقول و غیر منقول متعلق به دانشگاه آزاد است هر کجا که نیاز باشد استفاده می شود، حتی منابع انسانی آن. مدیریت منابع انسانی نیز در استانها ممکن است کشوری باشد. ممکن است نیاز باشد دو نفر هیئت علمی از واحد بافق به واحد بهاباد فرستاده شود و یا بر عکس، حتی رشته های دانشگاهی؛ مگر می شود رشته جابه جا شود و تجهیزات جابه جا نشود.
وی در پاسخ به این پرسش که اگر شما مسئول دانشگاه آزاد واحد بافق بودید؟ برای گذر از مشکلات فعلی دانشگاه چه اقدامی انجام می دادید؟ تصریح کرد: باید کیفیت و تکریم ارباب رجوع را به قدری بالا ببریم که افراد دانشگاه آزاد اسلامی را انتخاب کنند، باید از دانشی که داریم برای درآمدهای غیر شهریه ای بر مبنای دانش استفاده کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که “با توجه به کمبود دانشجو برای دانشگاه چه برنامه ای دارید؟ گفت: برای هر واحد بسته به پتانسیل هایی که دارد برنامه ریزی صورت گرفته است؛ البته کارکنان آن مجموعه باید کمک کنند. در یزد به عنوان قطب پوشاک و منسوجات کارهایی را شروع کردیم در بافق ممکن است طرحی به عنوان شیلات و نخیلات اجرا شود. معادن بافق معادنی است که برای آن بسیار می توان کار کرد، باید از پتانسیل های نیروی انسانی و تجهیزات استفاده شود تا در کنار در آمدهای شهریه ای در آمدهای غیر شهریه ای هم داشته باشیم.
وی در پاسخ به این پرسش که چه توانایی در دکتر فتاحی دیده شده که به عنوان رییس دانشگاه انتخاب گردید؟ بیان کرد: وقتی برای واحدها مسئولیتی در نظر گرفته شود از افراد مصاحبه و برنامه کاری گرفته می شود. واحد بافق نیاز داشت تا همدلی بین کارکنان ایجاد شود و شخصی انتخاب گردد که متعلق به شهرستان باشد بین گزینه های مختلف در تهران نهایتاً با پتانسیل هایی که وی دارد به عنوان رییس واحد بافق انتخاب گردید.
وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به بدهی هایی که واحد بافق دارد آیا برای حقوق بهمن و عیدی با مشکل روبرو نیستند؟ گفت: نه مشکلی نیست.

اکرم عباسی

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی