پانیذ برزعلی یا حنانه لحظه گرگ و میش

پانیذ برزعی متولد سال ۱۳۷۲ است و در حال حاضر در دانشگاه تحصیل می کند. پانیذ برزعلی در یک خانواده کم جمعیت زندگی می‌کند.
پانیذ برزعلی یکی از هنرمندان پرسابقه و توانای تئاتر بوده که کارنامه درخشانی را در عرصه تئاتر دارد و چندین نمایش بسیار مهم و پر بیننده را بازی کرده است.
پانیذ برزعلی سالها در زمینه بازیگری در تئاتر فعال بوده و حتی در زمان مدرسه یکی از اعضای ثابت تئاتر مدرسه و دانش آموزی بوده است. او مدتی در خانه کودک شوش کلاس‌هایی برای بچه‌های این منطقه در خصوص بازیگری برگزار کرده است.
فیلم شناسی پانیذ برزعلی
اولین تجربه‌ بازیگری پانیذ برزعلی بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا ساخته فریدون جیرانی است. همچنین در سریال لحظه گرگ و میش ساخته همایون اسعدیان نیز بازی کرده است.
پانیذ برزعلی در چندین نمایش مهم نیز به ایفای نقش پرداخته است و اکثر آثار وی تئاتری است. منتقدانی که بازی پانیذ را در تعبیر وارونه یک رویا دیده‌اند معتقدند او می‌تواند یکی از پدیده‌های نوظهور عرصه هنر در ایران باشد.
مصاحبه با پانیذ برزعلی
پانیذ برزعلی با توجه به شغلی که انتخاب کرده همه تلاشش را برای پیشرفت خود می کند و می‌گوید: به زودی از من نقش‌های متفاوت بسیاری خواهید دید. قرار نیست من فقط در تلویزیون باشم اما تلویزیون شروع بسیار خوبی است.
پانیذ تلاش می‌کند زندگی کردن و حس‌ آدمها را بیشتر تجربه کند: من دوست ندارم فاصله‌ای با مردم داشته‌ باشم .خودم خرید می‌کنم بین مردم می‌چرخم. حرف می‌زنم و با دردهای آنها آشنا می‌شوم. یک هنرپیشه باید جامعه شناس و روانشناس هم باشد تا بتواند نقش‌های متفاوتی را بازی کند و موفق شود.
او که در نقش حنانه دوست یاسمن یکی از شخصیت‌های اصلی سریال لحظه گرگ و میش را بازی می‌کند تجربه کار با همایون اسعدیان را یکی از بهترین تجربه‌هایش می‌داند و می‌گوید: موفقیتم را مدیون انتخاب‌هایم هستم. کار کردن با آقایان جیرانی و اسعدیان می‌تواند یک استارت فوق‌العاده برای هر بازیگری باشد.
پانیذ برزعلی به مدلینگ علاقه دارد اما آن را شغل خود نمی‌داند و می‌گوید: من به نقاشی، موسیقی و مدلینگ هم علاقه دارم اما هرکدام که باعث شود هنرپیشگی را به عقب بیندازم کنار خواهم گذاشت.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مسابقات فوتسال جام رمضان

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مسابقات جام