آخرین خبرها از توزیع بسته حمایتی دوم

به گزارش افکارنیوز، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست هم اندیشی مشاور امور زنان و خانواده و بانوان مدیر کل ستادی و سازمان‌های تابعه با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که امروز (چهارشنبه ۸ اسفند ماه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ممکن است نظرات مختلفی درباره ساعت معیشتی و حداقل دستمزد وجود داشته باشد و ما به همه نظرات احترام خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه مرجع تصمیم گیرنده نهایی شورای عالی کار است، ادامه داد: ما برای تصمیم گیری در شورای عالی کار، کمیته‌ای را به عنوان کمیته دستمزد معین کرده‌ایم.

شریعتمداری گفت: در زمینه دستمزد مذاکرات خوبی انجام شده است و در کلیات تفاهم وجود دارد که ما بتوانیم یک ارتباط منطقی بین حداقل دستمزد و میزان حداقل ساعت معیشت خانوار به وجود آوریم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در تلاش هستیم ارتباطی بین میزان دستمزد و تورم به وجود آوریم و جزء ثابتی را در افزایش دستمزد معین کنیم که فاصله حداقل و حداکثر دستمزد را تا حدودی منطقی‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه در این شرایط طبقات پایین جامعه را بیشتر مورد حمایت قرار خواهیم داد، گفت: در مورد میزان و اندازه دستمزد باید بحث‌ها ادامه یابد و در شورای عالی کار به تصویب برسد و امیدواریم این تصویب به درازا نکشد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی