اصحاب رسانه از دخالت مجموعه‌های دیگر در کارشان جلوگیری کنند

 

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه خبرنگار افشاگر فساد از سوی اصحاب رسانه حمایت شود گفت: اصحاب رسانه به شکلی عمل کنند که مجموعه‌های دیگر در کارشان دخالت نکنند.

غلامعلی سفید ‌در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره منطقه‌ای مطبوعات محلی سرپرستی‌های استانی، پایگاه‌های خبری و نمایندگی خبرگزاری‌های یزد، فارس، کرمان و جنوب کرمان که در سالن هلال احمر استان یزد برگزار شد با بیان اینکه تأثیر خبر بسیار حائز اهمیت و زیاد است اظهار داشت: این خبر می‌تواند از یک جهت سبب تخریب و در جهت دیگر سبب شور آفریدی در سطح جامعه شود.

رئیس شورای شهر یزد اضافه کرد: پیشنهاد می‌شود خبرنگاران، هیات مدیره مطبوعات و فعالان این بخش به شکلی کار کنند که اگر فردی خبرهای بی‌پایه و اساس و دروغ منتشر می‌کند، خودشان با این فرد برخورد و سعی کنند که مجموعه‌های دیگر در کارهای این قشر دخالت نکنند.

وی افزود: همچنین نیاز است که اگر شخصی یک فساد را کشف کرد و در حال اطلاع‌رسانی، به شکلی عمل کنند که خودشان این خبرنگار و مجموعه را حمایت کنند تا به نتیجه اصلی دست برسد.

سفید خاطرنشان کرد: از اینکه گفته می‌شود جای مطبوعات را فضای مجازی گرفته، نباید نگران آن بود چون در زمان خود مطبوعات نیز می‌درخشند و کارایی به خصوص خود را خواهند داشت.

مطبوعات چشمان باز جامعه هستند

احمد ترحمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در این مراسم به اهمیت مطبوعات اشاره کرد و گفت: مطبوعات چشمان باز جامعه هستند و این وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین وظایفی که رسانه‌ها بر عهده دارند، ایجاد نشاط و امید به مردم و حفظ وحدت در بین مردم است.

ترحمی اضافه کرد: ایجاد شوق و امید به زندگی و آینده وظیفه همگانی است که امیدواریم بتوانیم این وظایف را به خوبی در سطح جامعه ایفا کنیم.

تسنیم

 

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

راهپیمایی مردم بافق در حمایت از پاسخ مقتدرانه سپاه و تحقق وعده صادق

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل