دردسر برای معاون فرمانداری که روز مهندس را تبریک گفت

ایران نوشت:پیام تبریک معاون سیاسی فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت روز مهندس، برایش دردسرساز شده است.

 هفته گذشته، ابوطالب فرنیا پور معاون سیاسی فرماندار شهریار در صفحه اینستاگرام خود پستی را به مناسبت روز مهندس منتشر کرد و این روز را به مهندس میرحسین موسوی تبریک گفت.

انتشار این پست واکنش افرادی از جمله سید حسین نقوی حسینی، نماینده ورامین، امام جمعه شهریار و نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین را در پی داشت.

با بالا گرفتن واکنش‌ها به این پست اینستاگرامی، فرنیاپور چند ساعت بعد این پست را از صفحه اینستاگرام خود پاک و نامه عذرخواهی نیز منتشر کرد؛ اما حاشیه‌های پست اینستاگرامی تمام نشد و به نماز جمعه شهریارهم کشید.  حجت‌الاسلام موسی سالمی، امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه‌های نماز جمعه  خواستار عزل معاون سیاسی فرماندار شد .

این فشارها در نهایت فرماندار شهریار را مجبور به عقب‌نشینی کرد.  نورالله طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از آخرین تصمیم گرفته شده درخصوص معاون سیاسی خبر داد و اظهار داشت که فرنیاپور باید در اولین فرصت، پست خود در فرمانداری شهریار را ترک کند و بزودی جابه‌جا می‌شود.

با وجود این، انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برخلاف فرماندار شهریار بر موضع حمایت از معاون سیاسی این شهرستان ایستادگی کرد. محسنی‌بندپی اظهارات و اخبار درباره برکناری این مقام دولتی را از اساس غلط دانسته و گفته اگر بنا باشد کسی وی را عزل کند، آن شخص من هستم. اقدامی برای برکناری معاون فرماندار شهریار انجام نداده‌ام و خبرهای منتشر شده دروغ است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مربیان تئاتر سرود مدارس بافق به آموزش اصولی نیاز دارند

 به گزارش هفته نامه افق کویر؛” عبدالرضا صباغیان”