پلیس با متخلفان شب چهارشنبه آخر سال برخورد می کند

تهران-ایرنا- جانشنین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مزاحم شادی مردم نیستیم اما با متخلفان شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) که برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند، برخورد می کنیم.

سردار ایوب سلیمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا در مورد اقدامات لازم برای برپایی شب چهارشنبه ای شاد برای مردم، افزود: در حد وسع خود اقداماتی انجام داده ایم تا شبی شاد و بدون آسیب و صدمه برای مردم برگزار شود.
وی اضافه کرد: پلیس همچون سال های گذشته آمادگی صددرصدی برای حضور در معابر و خیابان ها برای برقراری نظم و امنیت دارد و امسال حضور نیروهای پلیس بیش از سال های گذشته خواهد بود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: برای برگزاری شب چهارشنبه آخر سال، دستورالعملی تهیه شد و به همه رده ها ابلاغ و تاکید شده است که حضور پلیس باید پررنگ تر از سال های گذشته باشد.
سردار سلیمانی افزود: همچنین پلیس با اقدامات اطلاعاتی که از قبل انجام داده است، با افرادی که مواد محترقه آسیب زا و خطرناک را انبار کرده اند یا اقدام به خرید و فروش می کنند، برخورد قانونی خواهد کرد و مواد محترقه آنها ضبط می شود و ضمن شناسایی این افراد از آنها تعهد گرفته می شود.
وی ادامه داد: در چهارشنبه آخر سال نیز مردم را به مکان هایی که مسئولان ذی ربط برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال در نظر گرفته اند در خارج از شهرها یا در مکان هایی که خطرات کمتری دارد، هدایت می کنیم.
سردار سلیمانی افزود: در برگزاری چهارشنبه آخر سال دو موضوع سلامت مردم و امنیت آنها برای پلیس مهم است، اینکه مردم بی مورد آسیب نبینند و رفت و آمد آنها مختل نشود و آسایش آنها به هم نخورد زیرا دلیل نمی شود برای شادی یک عده، همه گرفتار و معذب شوند.
وی ادامه داد: پلیس در تمام معابر و محل های پرتردد و پرجمعیت حضور پررنگی دارد و حتما با متخلفان برخورد خواهد کرد و از فعالیت افرادی که نشردهنده مواد محترقه خطرناک هستند، جلوگیری خواهد کرد.
سردار سلیمانی تاکید کرد: سعی می کنیم به گونه ای عمل کنیم که هموطنان به میزان بسیار کمی به مواد محترقه خطرناک و آسیب زا دسترسی یابند؛ بر این اساس از تمام ظرفیت های موجود استفاده کرده ایم تا شب چهارشنبه آخر سال آرام و بدون حادثه ای داشته باشیم.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم می توانند انبار کردن یا خرید و فروش مواد محترقه را به مراکز پلیس اطلاع دهند تا از اطلاعات مردمی برای برخورد با متخلفان استفاده کنیم. پلیس در ایام اخیر حجم قابل توجهی انبار بزرگ مواد محترقه در استان های مختلف و مبادی ورودی کشف و ضبط کرده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در