سلام، انتقاد دارم به مسئولین شهر؛ چرا وقتی خودمان بهترین ناظران و مهندسان بومی را داریم آن را منتقل می کنند به شهرهای دیگر و از افراد غیر بومی استفاده می کنند………

با سلام و ادب ، داخل لاین سمت مسجد جامع تصادف و دو نفر جان شیرینشان را از دست می دهند به جای آن در لاین روبرو دست انداز درست می کنند، حالا دیگر خودتان را اصلاح کنید (…)
۹۱۰-۵۷۹
—————
با سلام بنده یک شهروند بافقی هستم، می خواستم تشکر ویژه داشته باشم از شهردار محترم شهرستان که زحمات زیادی در راستای زیباسازی شهر خصوصاً پارک آبشار انجام داده اند داشته باشم؛ لطفاً فکری هم برای میدان ورودی پارک همان میدان مادر را داشته باشید.
۹۱۳-۲۶۳
—————
با سلام، کوچه مسجد حاج حسین، ابتدای خیابان مهدیه با اینکه مسیری پر تردد هست و در آن چند مسجد و مدرسه وجود دارد بسیار خطرناک و کم عرض می باشد. چند بار به شهرداری مراجعه کردیم؛ اما فایده ای نداشت؛ لطفاً پیگیری کنید . (باعنوان) جمعی از اهالی محله نماز گزار.
۹۱۳-۲۴۴
—————
سلام، انتقاد دارم به مسئولین شهر؛ چرا وقتی خودمان بهترین ناظران و مهندسان بومی را داریم آن را منتقل می کنند به شهرهای دیگر و از افراد غیر بومی استفاده می کنند که کمترین دلسوزی را برای شهرمان ندارند. در عوض مسئولین با کفایت را منتقل می کنند.
۹۱۳-۹۱۹
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین شهر بافق، شما خودتان قضاوت کنید؛ هفته گذشته از شدت دندان درد نزد یکی از دندان پزشکان رفته پس از کلی منت و بد رفتاری دندانم را کشید، ولی با چه قیمتی؟! دندانی که باید ۸۰ هزار تومان از من دریافت می کرد را ۱۵۰ هزارتومان گرفت. خدا را خوش می آید در این اوضاع اقتصادی برخی ناجیان سلامت اینگونه جیب مردم را غارت کنند. دزدی که فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست.
۰۹۱۳-۱۵۹
—————
سلام، از شهرداری درخواست داریم کوچه جنب مسجد دوطفلان مسلم خیابان شهدا که باعرض۱متر و طول۳۰متر که فاقد آسفالت می باشد را پیگیری نمایند.
۹۱۳-۴۲۶
—————
باسلام و خداقوت خدمت شهرداری بافق، سوالی داشتم؛ چرا در مورد ایجاد فضای سبز شهرک امام حسین(ع) اینقدر تأخیر ایجاد می کنید. سال گذشته قسمتی را خاک ریزی کردند؛ برای کاشت درخت. امسال خاک را برداشتند و بردند جای دیگر؛ مگر کمبود خاک دارید که دوباره کاری می کنید.
۹۱۳-۶۷۶
—————
آهای (…) مگرچندسال خودت مدیرعامل بودی، چکارکردی برای کارگرها که الآن خودت را به آب و آتیش میزنی که (…)را برکنارکنند؛ اگر ایشان بازنشسته هستند خودت هم چندسال هست که بازنشسته هستی، ولی ما نمی دانیم (…) ایندفعه (….)گذاشتن (….).
۹۱۳-۷۰۸
—————
سلام، با وجود نزدیک شدن با زمان بازنشستگی مدیرعامل سنگ آهن بافق (دکتر رحیمی) چه برنامه ای اندیشیده شده است؟ مدیر عامل جدید سنگ آهن بافق چه کسی خواهد بود؟ لطفا مسئولین اطلاع رسانی نمایند.
۹۱۳-۷۴۰
—————
سلام. وزیر صنعت، معدن و تجارت به چه مناسبت وارد شهرستان شد؟ چه طرحی افتتاح شد؟ فقط به عنوان بازدید با این جمعیت زیاد وارد شهرستان بافق شدند و گفتگویی نیز در رسانه ها دیده نشد.
۹۹۱-۵۲۱
—————
سلام. از ادارات و سازمان هایی که گزارش عملکرد برای اطلاع ما شهروندان ارائه دادند متشکرم . کاش نماینده شهرستان بافق نیز از عملکرد خود گزارشی ارائه می دادند تا از اقدامات ایشان برای شهرستان بافق آگاه باشیم. چه اقداماتی صورت گرفته است یا در دست انجام می باشد؟
۹۹۰-۳۰۲

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

در اوج ناامیدی پیروز مسابقه شدم

 به گزارش هفته نامه افق کویر:خبرنگار ما در