یکهزار و ۷۷۰ پایگاه کمک های مردم یزد را جمع آوری می کنند

 رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان یزد گفت: همزمان با جشن نیکوکاری یکهزار و ۷۷۰ پایگاه، کمک های مردمی را در این استان جمع آوری می کنند.

مهدی نشاسته گر روز دوشنبه طی نشست خبری در شهرستان اظهار داشت: از این تعداد، یکهزار و ۵۰۰ پایگاه درمدارس استان، ۱۰۰ پایگاه توسط بسیج مستضعفان، ۵۰ پایگاه اصلی سطح شهر، ۴۰ مرکز نیکوکاری ،۵۰ کانون مساجد و ۳۰ مصلی نماز جمعه ، فعالیت جمع آوری کمک های نیکوکاران را برعهده دارد.
وی با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال ‘ عیدی برای همه’ است ابراز امیدواری کرد: با همت خیرین و نیکوکاران، سال خوبی برای عزیزان نیاز مند رقم بخورد.
این مسئول تصریح کرد: نیکوکاران علاوه برمراجعه حضوری می توانند از روش های نوین با تلفن همراه و ثابت کمک های خود را به نیازمندان هدیه کنند.
# ۱*۸۸۷۷* شماره گیری از طریق تلفن همراه، شماره گیری ۰۹۶۸۸۷ به صورت رایگان با تلفن ثابت و سامانه emdad.ir سه روش پرداخت نوین است که وی برای پرداخت آسان و غیرحضوری نیکوکاران اعلام کرد.
وی خاطر نشان کرد: سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال با همکاری صدا و سیما، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و بسیج دانش آموزی در جشن نیکوکاری استان یزد جمع آوری شد.
نشاسته گر، تعداد افراد مددجوی زیر پوشش امداد استان یزد را ۵۸ هزار نفر در قالب ۲۷ هزار خانوار اعلام کرد و افزود: از این تعداد چهارهزار و ۳۰۰ دانش آموز و ۶۲۴ دانشجو هستند.
رئیس روابط عمومی واطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد پرداخت شهریه دانشجویان، دانش آموزان ، کمک آموزشی و برگزاری اردوهای مختلف برای آنان را ازمهمترین حمایت های نهاد امداد از این قشرعنوان کرد.
نشاسته گر بیان کرد: کمک به داشجویان و دانش آموزان به خاطر این است که فرد یا افرادی به خاطر ضعف بنیه مالی از نعمت تحصیل باز نمانند.
کمیته امداد امام خمینی، به دستور امام راحل، در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ برای پشتیبانی از محرومان و مستضعفان و خودکفا کردن آن‌ها تأسیس شد.
۱۵ اسفند اولین روز برگزاری جشن نیکوکاری درمدارس سراسر کشور است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل