ورود زوج دوچرخه سوار سوییسی به بافق

يک زوج جهانگرد دوچرخه‌سوار سوييسی، پس از پيمودن ۱۳هزار و ۳۹۳ كيلومتر امروز صبح وارد بافق شدند.

به گزارش پایگاه خبری افق کویر به نقل از پایگاه خبری آفتاب بافق؛ جهانگردی، امروزه دیگر به روش های سنتی که ما فکر می کنیم نیست. رزرو کردن تور آن هم لحظه آخری برای اقامت در هتل های  ۵ ستاره و فول امکانات و ترانسفرهای مرسوم و گشت های شهری و به طور کل،‌ پکیچ های رسمی که بخشی از سبک زندگی سفری خیلی ها را تشکیل می دهد، در عصر امروز، برای خیلی از جهانگردان بی معناست.

خیلی ها دوست دارند با یک کوله پشتی و بدون رزرو کردن جایی از قبل، به مقصد های گردشگری سفر کرده و جاهایی را ببینند که خیلی از گردشگران رسمی،‌ از دیدن آن ها بی نصیب می مانند.

دوست دارند به نقاط بیرون شهرها بروند و با سبک زندگی مردمانی اصیل از آن دیار آشنا شوند. جایی که می توان غذای محلی خورد و نوشیدنی ارگانیک میل کرد و سبک لباس پوشیدن و غذا خوردن و زندگی و آداب و رسوم بخشی از جامعه را نه از مستند تلویزیونی و کتاب، بلکه به صورت عینی مشاهده کرد.

خبرنگار در برخورد با ۲ فرد دوچرخه سوار که از ظاهر آنان به راحتی متوجه غیر بودن آنان می توان شد،در حالی که هر کدام کوله پشتی به همراه داشتند و در حال آماده کردن دوچرخه خود برای ادامه مسیر بودند،به نزد آنان می رود تا گزارشی از حضور این جهانگردان داشته باشند.

این دوچرخه سوارن که از قرار یک زوج سوییسی هستند،۱۳ هزار و ۳۹۳ کیلیومتر از کشور خود برای سفر به ایران پیموده بودند و صبح امروز از ورودی کرمان برای صرف صبحانه و استراحت وارد بافق شدند.

آنان در ادامه مسیر رکاب زنان به سمت یزد و به مقصد شهر  مقدس مشهد سفر خواهند کرد و طی پیمودن مسیر از شهرهای مختلف نیز دیدن خواهند کرد.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد

به گزارش هفته نامه افق کویر به نقل