بافق با ۱،۶ میلیمتر و کوشک بافق با ۹،۴ بارش به عنوان شاخص ترین مناطق بارشی استان در روز گذشته/فردا هوای یزد ۴ درجه افزایش می یابد

فردا هوای یزد ۴ درجه افزایش می یابد

کارشناس اداره هواشناسی یزد گفت: سامانه بارشی که روز گذشته وارد یزد شد امروز از استان خارج و از فردا با افزایش ۳ تا ۴ درجه ای دما روبرو خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس اداره هواشناسی یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، گفت: سامانه بارشی که روز گذشته وارد استان یزد شد تا اواخر روز امروز، پس از بارش از مناطق شرقی بافق و بهاباد خارج خواهد شد.

 

میرحسینی با اشاره با کاهش چند درجه دما، اذعان داشت: کاهش دما موقتی بوده است و از فردا با افزایش دمای ۳ تا ۴ درجه ای روبرو خواهیم شد.

وی ادامه داد: آب و هوای استان تا پایان هفته کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود و سامانه ضعیف بارشی نیز پنجشنبه و جمعه به استان وارد می شود.

وی با اشاره به بارش رحمت الهی در نقاط مختلف استان یزد، تصریح کرد: ایستگاه راه آهن یزد با ۱،۵ میلیمتر، رباط پشت بادام با ۳۲،۴ میلیمتر بارش، خودسفلی با ۶ سانتی متر برف، صدرآباد با ۱۰ سانتی متر برف، هفتادر با ۲،۵ میلیمتر بارش، احمد آباد با ۳،۴ میلیمتر، حاجی آباد زرین با ۱۴ میلیمتر، بافق با ۱،۶ میلیمتر و کوشک بافق با ۹،۴ بارش به عنوان شاخص ترین مناطق بارشی استان در روز گذشته ثبت شده است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی