دستپخت تلویزیون برای ویژه‌برنامه‌های نوروز ۹۸

تهران- ایرنا- ویژه‌برنامه‌های سال تحویل از فردا (یکشنبه ۲۶ اسفند) و با حضور چهره‌های نام‌آشنای عرصه فرهنگ، هنر و ورزش روی آنتن ۹ شبکه سیما خواهد رفت.

به گزارش روز شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا به گفته «مرتضی میرباقری» معاون سیما ۹ شبکه تلویزیونی ویژه‌ برنامه تحویل سال خواهند داشت؛ در این میان شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج و شما میزبان مهمانان مختلف هستند و ویژه برنامه های لحظه سال تحویل ۹۸ از یکشنبه (۲۶ اسفند) روی آنتن خواهد رفت.

** علی ضیاء برای شبکه یک اجرا می کند
ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه یک با نام «یک یک» و با اجرای سید علی ضیا از امشب آغاز خواهد شد و تا تحویل سال هر شب روی آنتن خواهد رفت. این ویژه‌برنامه از ظهر روز ۲۹ اسفند تا ساعاتی پس از تحویل سال روی آنتن خواهد بود.
تیتراژ آغازین «یک یک» توسط «علیرضا عصار» اجرا خواهد شد و خواننده تیتراژ پایانی برنامه «حجت اشرف‌زاده» است. ویژه برنامه «یک یک» با اجرا و تهیه‌کنندگی علی ضیا از ساعت ۲۳:۱۵ هر شب تا حوالی ۲ بامداد از شبکه یک سیما طی ایام نوروز روی آنتن است.

** شبکه دو با محمد سلوکی و ژیلا صادقی
ویژه ‌برنامه تحویل سال شبکه دو را محمد سلوکی به همراه ژیلا صادقی اجرا خواهند کرد. تهیه‌کنندگی این برنامه برعهده محمدرضا رضاییان است و از ساعاتی قبل از تحویل سال نو (۲۹ اسفند) شروع می‌شود و تا بعد از آن نیز ادامه خواهد داشت.

** احسان علیخانی در شبکه سه سیما
«بهار نارنج» برنامه تحویل سال شبکه سه سیما است که پخش آن از چند روز قبل از تحویل سال با اجرای «احسان علیخانی» آغاز می شود و تا لحظه سال تحویل نیز ادامه خواهد داشت. این برنامه شب ‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ از شبکه سه پخش می شود و قرار است روز ۲۹ اسفند نیز در یک بازه چندساعته راهی آنتن شود. چهره های هنر و ورزش مهمان بهار نارنج خواهند بود.

** تحویل سال شبکه چهار با صالح علاء
محمد صالح علاء که اجرای برنامه «چشم شب روشن» را در شبکه چهار سیما برعهده دارد، ویژه‌برنامه تحویل سال این شبکه را نیز اجرا می‌کند.
این ویژه‌برنامه که در شهر کاشان تولید خواهد شد، دو ساعت قبل از تحویل سال روی آنتن می‌رود و طی ۱۵ روز عید با بررسی پرفروش‌ترین رمان‌های جهان ادامه پیدا می‌کند.

** شبکه پنج سیما با «شب فیروزه‌ای»
ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه تهران با نام «شب فیروزه‌ای» با اجرای ابوالفضل آقاخانی از شبکه پایتخت پخش خواهد شد.
این جنگ شبانه از ۲۶ اسفند شروع و تا ۱۳ فروردین ۹۷، ساعت ۲۱ راهی آنتن شبکه پنج سیما می‌شود.
محمد قنبری، تهیه‌کننده ویژه‌برنامه شب فیروزه‌ای درباره ساختار این برنامه گفت: شب فیروزه‌ای بخش‌های متنوع و جذابی برای مخاطبان دارد. یکی از آیتم ها این برنامه با حضور یوسف تیموری اجرا می شود، این هنرمند به سراغ بازی‌های سخت و خطرناک در شهر تهران، خواهد رفت. «سینا شعبانی‌خانی»، «مهدی یراحی»، «علیرضا طلیسچی» در این ویژه برنامه به صورت زنده قطعه های مختلفی را اجرا خواهند کرد. نمایش کلیپی از فعالیت‌های مدیریت شهری در ایام نوروز به مسافران و مسابقه برای حضار شرکت کننده در برنامه از مهمترین آن است.

** شبکه نسیم آنتن خود را به «دورهمی» داد
شبکه نسیم در لحظه سال تحویل «دورهمی» را روی آنتن خواهد برد، دورهمی ۲۹ اسفند از ساعت ۱۶ از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
این برنامه میزبان چهره‌هایی؛ از جمله آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، سارا بهرامی، محمد معتمدی خواننده و گروه سون باند خواهد بود. همچنین دورهمی از ابتدای عید هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

**چهار ساعت با «رادیو شب» در شبکه چهار
برنامه «رادیو شب» در شبکه شما، ویژه‌برنامه چهار ساعته‌ای را برای شب سال نو تدارک دیده‌اند. پخش این ویژه‌برنامه دوشنبه شب (۲۸ اسفند) از ساعت ۹ شب از شبکه شما آغاز و تا یک بامداد ۲۹ اسفند ادامه خواهد داشت.
ویژه‌برنامه نوروزی «رادیو شب» دورهمی اعضای اصلی برنامه مانند مجری‌ها و تهیه ‌کنندگان خواهد بود. همچنین آیتم‌های موسیقی متنوعی؛ از جمله موسیقی‌های محلی و ملی برای این ویژه‌برنامه با حضور خوانندگان مختلف تدارک دیده شده است.
از دیگر آیتم ‌های این ویژه ‌برنامه پخش پیام تبریک تعدای از هنرمندان و چندی از همسران شهدا و مصاحبه با همسر «غلامحسین بنان» است. گشتن در کاخ گلستان با چند دانشجوی خارجی در حال تحصیل در ایران، گزارش‌هایی از کرمانشاه‌، اتاق بهاری که متن‌خوانی‌های بهاری توسط هنرمندان انجام می شود، همچنین خیمه شب بازی و اجرای حرکات آئینی ایرانی توسط عروسک ها از دیگر آیتم‌های این ویژه‌برنامه است.
برنامه «رادیو شب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مشترک «منصور ضابطیان» و «محمد صوفی» هر شب ساعت ۲۳ از شبکه شما پخش می‌شود.
لحظه تحویل سال ۱۳۹۸ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران، ساعت یک و ۲۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه بامداد است.

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

شب بافق با استاندار یزد

 به گزارش هفته نامه افق کویر، مهران فاطمی